Fandom

Pokémon Wiki

Meloetta

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

PokémonMeloetta to Pokémon, który w Formie Arii jest typu normalnego i psychicznego, a w Formie Piruetu jest typu normalnego i walczącego. Jako stworek legendarny nie ma ewolucji ani pre-ewolucji.

Wygląd

Fizjologia

Meloetta wydaje się być kobieco antropomorficzną postacią z włosami przypominającymi pięciolinię z ćwierćnutą (♩) i pięknymi oczami. Ma klejnot na czole. Jej głowa wydaje się być 1/3 jego wysokości ciała. W Formie Arii ma zielone, faliste włosy i jasnoniebieskie oczy. W Formie Piruetu ma kasztanowe włosy, które wydają się być złożone w wysoki kok, i czerwone oczy. W obu formach, jej ciało jest czarno-białe.

Różnice płci

Meloetta nie ma płci, więc nie można mówić w tym przypadku o jakimkolwiek dymorfizmie płciowym.

Zdolności specjalne

W różnych formach, Meloetta przejawia inny talent; Forma Arii potrafi pięknie śpiewać, natomiast forma piruetu potrafi zniewalająco tańczyć.

Zachowanie

800px-Meloetta Pirouette Forme anime-1- (2).png

Forma Piruetu

Normalnie Meloetta jest bardzo nieśmiałym Pokémonem i ukrywa się przed obcymi. Lecz po zmianie w Formę Piruetu jest przygotowana do bitwy z każdym Pokemonem, nawet Onixem.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Meloetta nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Meloetta (anime)

W anime, Meloetta zadebiutowała w odcinku An Epic Defense Force!. Pojawiła się także w specjalnych odcinkach - PK23 i PK24.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki