Fandom

Pokémon Wiki

Melodi

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Melodi.png

Melodi

Melodi (jap. マリア Maria, ang. Melodi) — młoda dziewczyna pojawiająca się w odcinku Pościg za łowczynią Pokémonów.

Historia

Kiedy Melodi podlewała kwiaty w ogrodzie, jej Gardevoir został skradziony przez złą Łowczynię Pokémonów J i jej zwolenników. Ash, Brock i Dawn zauważyli całą sytuację i pomagali w odzyskaniu jej Pokémona. Kiedy Ash próbował ratować Gardevoir, jego Pikachu również został skradziony. To samo stało się z Meowthem Zespołu R, po tym jak Jessie i James próbowali ukraść wszystkie Pokémony, które schwytali J i jej poplecznicy.

Po krótkiej konfrontacji z J, Ash i Zespół R zdołali wkraść się do samolotu J i uratować Gardevoir Melodi. Po uratowaniu wszystkich Pokémonów, które ukradła łowczyni, Melodi ponownie spotkała swojego Gardevoira.

Pokémony

282 mini.png Gardevoir
Melodi Gardevoir.png Gardevoir pojawił się po raz pierwszy, gdy podlewał niektóre rośliny razem ze swoją właścicielką. Następnie pojawiła się J i, używając Ariadosa, przywiązała Melodi do drzewa. Gardevoir używał Teleportu, ale z pomocą specjalnych okularów, Gardevoir został pojmany.

Poplecznicy J przechowywali Gardevoir z innymi Pokémonami na statku. Kiedy Ash i jego Pokémony przybyli, aby uratować Pokémona, w wyniku walki w pojeździe zrobiła się dziura. Gardevoir używał Teleportu i uratował pozostałych przed upadkiem.

Gardevoir zna jedynie Teleport.

281 mini.png Kirlia
Melodi Kirlia.png Kirlia pojawił się, gdy Melodi kazała mu użyć Widoku Przyszłości. Po użyciu go, Kirlia objawił grupie, gdzie łowczyni J zaatakuje.

Kirlia zna jedynie Widok Przyszłości.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 植竹香菜 Kana Uetake
Stany Zjednoczone Rhonda Krempa
Polska Katarzyna Łaska

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki