FANDOM

Melodi to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Pościg za łowczynią Pokémonów.

Historia

Melodi mieszka w swoim domu, zlokalizowanym gdzieś na drodze pomiędzy Oreburghiem a Jubilife. Któregoś dnia, kiedy podlewała kwiaty w ogrodzie w towarzystwie swojego Gardevoira, zaatakowała ją J z zamiarem ukradnięcia jej Pokémona. Chociaż Melodi kazała Gardevoirowi ukryć się za pomocą teleportacji, łowczyni z łatwością odkryła jego lokalizację dzięki swoim specjalnym okularom, po czym porwała go.

Ash, Brock i Dawn zauważyli całą sytuację i pomagali Melodi w odzyskaniu jej Pokémona. Kiedy Ash próbował ratować Gardevoira, jego Pikachu również został skradziony. To samo stało się z Meowthem Zespołu R, po tym jak Jessie i James próbowali ukraść wszystkie Pokémony, które schwytali J i jej poplecznicy.

Dzięki swojemu drugiemu Pokémonowi, Kirlii, Melodi zdołała odkryć lokalizację łowczyni. Tam, po krótkiej konfrontacji z J, Ash i Zespół R wkradli się do jej samolotu i uratowali Gardevoir oraz inne skradzione Pokémony.

Pokémony

Przy sobie

Gardevoir
EP489 Melodi Gardevoir
Gardevoir pojawił się po raz pierwszy, gdy podlewał kwiaty razem ze swoją właścicielką. Następnie pojawiła się łowczyni J, która - używając Ariadosa - przywiązała Melodi do drzewa. Gardevoir użył Teleportu, próbując się ukryć, ale z pomocą specjalnych okularów J odkryła jego lokalizację i pojmała go. Poplecznicy J przechowywali Gardevoira z innymi Pokémonami na statku. Kiedy Ash i jego Pokémony przybyli, aby go uratować, w wyniku walki w pojeździe zrobiła się dziura. Gardevoir użył Teleportu i uratował pozostałych przed upadkiem.

Gardevoir zna jedynie Teleport.

Debiut  Pościg za łowczynią Pokémonów
Kirlia
EP489 Melodi Kirlia
Melodi poprosiła Kirlię, by użył swoich psychicznych mocy i odkrył następny cel ataku łowczyni J.
Debiut  Pościg za łowczynią Pokémonów

Aktorzy głosowi

Japonia: 植竹香菜 Kana Uetake
Stany Zjednoczone: Rhonda Krempa
Polska: Katarzyna Łaska

Ciekawostki

  • Imię Melodi nigdy nie zostało wspomniane w zdubbingowanej wersji odcinka, widoczne było jedynie w napisach końcowych.