Fandom

Pokémon Wiki

Megapodmuch

3102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mega Podmuch
Ash Scraggy Focus Blast.png
Informacje
Typ Typ Walczący
Kategoria Specjalny
Japońska nazwa

きあいだま
Fighting Spirit Bullet

Angielska nazwa Focus Blast

Mega Podmuch to atak typu walczącego.

Jasnoniebieska kula energii powstaje między rękoma użytkownika. Kula jest wystrzeliwana w przeciwnika.

Metody używania ataku

Ursaring

Ursaring kładzie ręce i tworzy niebieską kulę energii. Następnie strzela nią w przeciwnika lub Ursaring wystawia jedną rękę do tyłu i niebieska kula energii formuje się przed nią. Następnie przynosi ramię do przodu i rzuca wybuch w przeciwnika.

Lopunny

Lopunny kładzie ręce i tworzy niebieską kulę energii. Następnie strzela nią w przeciwnika.

Druddigon

Druddigon kładzie dłonie przed sobą i tworzy niebieską kulę energii. Następnie wystrzeliwuje kulę w przeciwnika lub Druddigon stawia swoje ramiona razem przy boku i tworzy niebieską kulę energii między nimi. Następnie rzuca kulę na przeciwnika.

Excadrill

Excadrill stawia swoje pazury razem i tworzy niebieską kulę energii pomiędzy nimi. Następnie wyciąga jedną z dłoni do tyłu, przytrzymując jednocześnie kulę energii i rzuca ją na przeciwnika lub Excadrill wyciąga jedną z dłoni do tyłu i niebieska kula energii pojawia się przed nią. Excadrill następnie rzuca kulę w przeciwnika.

Scrafty

Scrafty kładzie ręce przy jednej stronie i tworzy niebieską kulę energii pomiędzy nimi. Następnie wyskakuje w powietrze i podnosi ręce nad głowę. Kiedy to nastąpi, niebieska kula się rozrasta. Scrafty następnie rzuca kulę w przeciwnika.

Thundurus

Thundurus tworzy niebieski kulę energii między rękoma, a następnie rzuca ją w przeciwnika.

Scraggy

Scraggy kładzie swoje ręce na bok i tworzy jasną niebieską kulę energii między nimi. Następnie wyskakuje w powietrze i podnosi swoje ręce nad głowę. Kiedy to nastąpi, niebieski kula się rozrasta. Scraggy następnie rzuca kulę w przeciwnika.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki