Fandom

Pokémon Wiki

Meganium

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Meganium
メガニウム Meganium
Bayleef Cyndaquil
Meganium.png
Numer narodowy 154
Typy Trawa
Gatunek Pokémon Zioło
Waga 100.5kg
Wzrost 1.8m
Płeć ♂87.5%♀12.5%

Meganium (jap. メガニウム Meganium, niem. Meganie, kor. 메가니움 Meganium) - Pokémon zioło typu trawiastego. Ewolucja Bayleefa. Nie miał wielkiego znaczenia w Trading Card Game. Meganium nie posiada więcej ewolucji, jest formą ostateczną. ==Wygląd zewnętrzny == Meganium, tak samo, jak poprzednie formy ( Chikorita, Bayleef) ma ciało dinozaura. Przypomina najbardziej masywnego diplodoka. Jest Pokémonem dość wysokim (180 cm wzrostu), o bardzo długiej szyi. Kolor skóry jest jasnozielony.

Głowa

Meganium posiada stosunkowo dużą głowę, utrzymywaną przez długą i zwinną szyję. Z łuku brwiowego wyrastają dwa żółte wyrostki, służące w animé do używania  Light Screen. Oczy są duże; żółte, nie czerwone (jak to było w poprzednich formach ewolucji). Nozdrza są niewielkie. Usta szerokie, z wargami o falistej powierzchni. Ten Pokémon jest bezzębny. Długa szyja może się wykręcać pod wysokim kątem na różne sposoby. Wokół niej rosną wielkie, różowe albo czerwone kwiaty.

Tułów

Tułów jest osadzony nisko nad ziemią. Nogi są krótkie, lecz umięśnione i masywne. Brak wyraźnych stóp, jak u słoni; nogi są zakończone trzema pazurami. Ogon niedługi.

Różnice płci

Samice Meganium mają krótsze czułki.

Anime

Meganium pojawia się jako główny pokemon Vincenta chłopaka biorącego udział w srebrnej konferencji Johto ,a także pokemon ten należy do Casey również postaci z Johto, miłośniczki pokemonów w paski. Pojawia się on także jako główny pokemon siostry Joy z Hoen.

ciekawostki

Meganium została wymieniona w książce o dinozaurach pt. ,,500 ciekawostek o dinozaurach" w dziale dinozaury w filmach,bajkach,anime. Autor opisał meganium tak:Brzmi dziwnie prawda ? Ale Pokemony są różne,a Meganium należy do najoryginalniejszych z serii Japończyka Satoshi Tajiri.Pojawił się w 2000 roku-miał nieco ponad metr wzrostu ciało zielonego Apatozaura, a na szyi olbrzymi różowy kwiat który wydzielał uspokajający zapach.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki