Fandom

Pokémon Wiki

Meditite

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Meditite to Pokémon typu walczącego i psychicznego. Ewoluuje w Medichama.

Biologia

Fizjologia

Meditite, w odniesieniu do nazwy, przypomina medytującego człowieka, siedzącego przy ugiętych kolanach i stopach wraz z rękami spoczywającymi na kolanach. Przypomina również pewną pozycję jogi. Jego dolna część ciała jest niebieska z białymi nadgarstkami, stopami i tym, co wydaje się być spodniami, ewentualnie pieluchą. Jego głowa jest biała z dużymi, cebulopodobnymi uszami. Jego oczy są duże i skupione.

Różnice płci

Uszy samca są wyżej położone niż u samicy.

Specjalne umiejętności

Jego medytacja daje mu wewnętrzną siłę i duchową moc. Jest również w stanie przetrwać długie okresy bez jedzenia.

Zachowanie

Bardzo koncentruje się w swoich praktykach medytacji i jogi, przez co wydaje się być bardzo duchowym Pokémonem.

Środowisko naturalne

Meditite zamieszkują góry.

Odżywianie

Utrzymuje się przez zjedzenie jednej jagody na dzień.

W anime

Ważniejsze występy

Meditite zadebiutował pod własnością Shauny w odcinku Spotkanie z Meditite!.

W odcinku Zagubiona liderka okazało się, że Maylene używa Meditite w jej walkach w siłowni.

Drugoplanowe role

Meditite pojawił się w filmach Lucario i Tajemnica Mew i Strażnik Pokémon i Świątynia Morza.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG030 Meditite, Medytujący Pokémon. W czasie medytacji buduje swoją wewnętrzną energię. Mówi się, że dziennie zjada tylko jedną jagodę.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP067 Meditite, Medytujący Pokémon. Zwiększa swoją siłę dzięki medytacji. Nigdy nie zapomina o codziennym treningu jogi.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki