Fandom

Pokémon Wiki

Medicham Grace

3141stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Medicham Grace
レースのチャーレム Grace's Charem
270px
Informacje
Płeć Nieznane
Zdolność Nieznane
Trenerzy Medicham
Obecna lokalizacja Z Medicham
Historia
Debiut Zawodowcy i oszuści!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Medicham to główny i jedyny znany Pokémon koordynatorki Grace.

Historia

Pierwszy raz pojawił się w odcinku Zawodowcy i oszuści!, gdzie pokazany został podczas medytacji wraz z Grace w Centrum Pokémon w mieście Fallabor. Po przedstawieniu się, zjedli obiad, przy którym okazało się, że Grace zdobyła trzy swoje wstążki przy użyciu Medicham. Tej nocy pokazała Ashowi i grupie swój występ, czyli przepiękne połączenie Lodowego Ciosu i Zamętu zmieszane z blaskiem księżyca.

Kilka dni później, Zespół R wymyślił kolejny podstęp, malując zwykłe Pokéblocki na kolor złoty i srebrny, wmawiając klientom, że są one wyjątkowe. Ze względu na duże doświadczenie w Pokazach Pokémonów, Grace była w stanie szybko rozpoznać, że Pokéblocki są fałszywe. Medicham za pomocą Zamętu zdemaskował oszustów, którymi okazali się nie kto inny jak Zespół R. Uciekając swoim balonem wraz z pięcioma Pokémonami, w tym Medichamem i Beautifly'em May, Medicham używa kolejnego Zamętu, pozwalając Pokémonom uciec, natomiast balon rozbija się o ziemię. Jessie używa Sevipera, który zostaje znokautowany przez Salto Cios, po czym Zespół R wylatuje w powietrze.

Plik:Grace and Medicham.png
Medicham pojawia się ponownie w odcinku Nadszedł czas May! w pokazach w Fallabor, gdzie w pierwszej rundzie używa Salto Ciosu, zapewniając Grace awans do następnej rundy. Medicham walczył przeciwko Roselii Drew, używając Medytacji. Roselia była w stanie uniknąć potężnego Lodowego Ciosu, lecz dostaje własnym Tańcem Płatków. Nagle Medicham robi lodowiec za pomocą Lodowego Uderzenia, natomiast Roselia użyła Słonecznego Promienia, który odbił się od lodowca i trafił prosto w nią. Medicham nokautuje Roselię Salto Ciosem, odsyłając Grace do finału, gdzie walkę miała stoczyć z May.

Finałowa runda zaczyna się wyborem Beautifly'a przez May. Medicham uniknął kilku ataków, jednak został trafiony Srebrnym Wiatrem, zabierając mu połowę punktów. Beautifly jest wyczerpany, jednak wirując, użył kombinacji Strzału Siecią i Akcji, wiążąc Medichama. Zostało tylko 30 sekund, gdy Medicham i Beautifly May zderzają się głowami, powodując eksplozję i odrzucając się na oba końce holu. Chwilę później czas mija, wzbogacając May o nową wstążkę.

Ruchy

Medicham używa Zamętu Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Medytacja Zawodowcy i oszuści!
Lodowy Cios Zawodowcy i oszuści!
Zamęt Zawodowcy i oszuści!
Salto Cios Zawodowcy i oszuści!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki