Fandom

Pokémon Wiki

McCann

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-McCann.png

McCann, 'Mistrz Powietrznych Bitew'

McCann to postać, która pojawiła się jedynie w odcinku Opanować wiatr!.

McCann jest starym człowiekiem, który jest lepiej znany jako Mistrz Powietrznych Bitew, ze względu na jego waleczność w walce ze swoim Scizorem wśród silnych wiatrów, co udowodnił podczas walki ze swoją wnuczką i studentką Mayą i łatwo pokonał jej Chimecho. Na spotkanie starego i świadkiem jego walki oraz umiejętności Ash był chętny do pokonania McCanna z Gliscorem, który wykorzystał wiatry do latania. Jednak Gliscor okazał się łatwym celem i został pokonany bez większych problemów.

Później Ash i Gliscor mimo, że obaj początkowo byli rozczarowani, McCann zaproponował Ashowi rewanż i choć mistrz po raz kolejny wygrał bitwę, ale tym razem Gliscor był bardzo blisko pokonania Scizora i nauczył się Giga Wstrząsu ze względu na swoją determinację, żeby wygrać. Zarówno McCann jak i jego Scizor byli pod wielkim wrażeniem, że Gliscor dostał szansę zostać i szkolić z innymi kapitanami powietrza.

W odcinku Opanujmy właściwy ruch!, McCann odesłał go z powrotem do Asha na Konwaliową Konferencję.

Pokémony

McCann's Scizor.png Scizor
Scizor pierwszy raz pojawił się w tym samym odcinku co jego trener. Jest mistrzem walk powietrznych. Mimo, że nie jest w stanie latać, nauczył przesuwać się wzdłuż silnych wiatrów, które są w górach, gdzie mieszka. W swojej pierwszej walce z Gliscorem Asha z łatwością go pokonał. W drugiej walce mimo wzniesiony na skraj klęski był znowu w stanie pokonać Gliscora, ale był pod wrażeniem jego umiejętności i zgodził się z decyzją McCanna, aby umożliwić Gliscorowi treningi z nimi.

Scizor zna takie ruchy jak: Metalowy Pazur, Podwójny Cios, Podwójny Zespół i Hiper Promień.

Debiut Opanować wiatr!

.

Kiedyś trenował

McCann's Gliscor.png Gliscor
Główny artykuł: Gliscor Asha

Gdy Gliscor zobaczył trening Mayi i McCanna chciał walczyć ze Scizorem. Ash się zgodził. Scizor z łatwością go pokonał. Po tym Gliscor był bardzo przygnębiony. Nie chciał jeść ani wrócić do swojego Poké Balla. Ash pomógł mu w treningu i stanęli obaj do rewanżu ze Scizorem. Tym razem również przegrał, ale był o wiele trudniejszym przeciwnikiem. Po walce McCann zaproponował zostawienie u niego Gliscora, by ten z nim trenował. Gliscor był smutny, że ma zostawić Asha, lecz ten powiedział mu, że nie może stracić takiej szansy. Gliscor zgodził się.

McCann wysłał Gliscora do Asha przed jego walką z Paulem w Konwaliowej Konferencji.

Debiut Niesieni wiatrem zmian

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki