Fandom

Pokémon Wiki

Mawile

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Typ(y)
{{Szablon:{{{type}}}}}  
Gatunek {{{gatunek}}}
Umiejętność {{{umiejętność}}}
Pokedex
brak ← {{{ndex}}} → brak
Kanto N/A Johto N/A
Hoenn N/A Sinnoh N/A
Unova N/A Kalos N/A
Ewoluuje z brak
Ewoluuje w brak
{{{nazwa}}}
{{{jname}}}
Mawile.png
[[{{{gen}}}]]
Płeć
bezpłciowy
Waga Wzrost
Kolor w Pokedexie Grupa jaja
Styl ciała Odcisk łapy
Ryk
[[Media:{{{ndex}}}.ogg|►]]

Mawile to Pokémon typu stalowego. Nie posiada pre-ewolucji ani ewolucji.

Biologia

Fizjologia

Mawile to mały Pokémon. Przypomina małą dziewczynkę w sukni. Jest koloru kremowego z rękami i stopami o kolorze szarym. Na głowie widnieje wielka paszcza z żółtą kropką na środku. Mawile ma również obwisłe, czarne rozszerzenia z boków głowy, które mogą być uznane za uszy. Posiada czerwone oczy.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Można używać jej posłusznie wyglądającą twarz, by zwabić i zaatakować wrogów. Może przegryźć żelazną belę.

Zachowanie

Zamiast od razu atakować głowy przeciwników, Pokémon ten zwodzi wrogów. Odwraca się plecami do swoich przeciwników i sprytnie wykorzystuje swoje dwa rogi, które są zamaskowane jako para wielkich szczęk, dzięki czemu wygląda o wiele bardziej okrutnie niż jest w rzeczywistości.

Środowisko naturalne

Mawile żyją w jaskiniach, grotach lub w innych ciemnych i wilgotnych miejscach.

Odżywianie

Jego ogromne stalowe szczęki mogą sugerować, że jest mięsożercą, ale nie zostało to potwierdzone. Jednak wiadomo na pewno, że, tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Mawile pojawiła się w odcinku Bo w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na raz. Pokémon Oszust był własnością kobiety o imieniu Samantha. Zakochała się w Lombre Brocka, ale Lombre nie czuł żadnego uczucia do Mawile. Po tym jak przekształcił się w Ludicolo poprzez znalezienie Kamienia Wody w plecaku Samanthy, zaczął coś czuć do tego stworka. Jednak Mawile zdecydowała, że nie podoba jej się w pełni rozwinięty Ludicolo i zakochała się w Psyducku innego chłopaka. W XY034 Mabel posiadała Mawile, który dotatkowo umiał mega-ewoulować. Wygrał on z Lucario Korriny używając bajkowego wiatru. Zespół R postanowił go ukraść wraz z Lucario, lecz obu pokémonom udaje się uwolnić, a pod koniec odcinka Mawile wraz z trenerką żegna się z Ashem i grupą.

Drugoplanowe role

Mawile zadebiut w filmie Cel Deoxys.

Mawile pojawił się w fantazji w odcinku Trzy Jynx i Smoochum!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG105 Mawile, Pokémon Oszust. Mawile posiada szczękopodobne zakończenie na końcach stalowych rogów. Swoim hipnotycznym spojrzeniem oszukuje niezbyt czujnych przeciwników, po czym błyskawicznie się odwraca, by ich ugryźć.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Szablon:Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki