FANDOM

Masquerain Drew to jeden z Pokémonów należących do Drew, koordynatora Pokémonów z miasta LaRousse w regionie Hoenn.

Historia

Hoenn

Masquerain zadebiutował w odcinku Fan z planem. May, podczas treningu ze swoją Bulbasaur, natknęła się na Drew trenującego z Masquerainem atak Bąbelkiem. W następnym odcinku koordynator użył go w pokazach organizowanych w miasteczku Rubello. W pierwszej rundzie bitew zamroził on swoje bąbelki Lodowym Promieniem, a następnie użył Ukrytej Mocy, by pokonać Girafariga Sonny'ego. Następnie udało mu się pokonać Lairona Savannah w finale poprzez uderzenie go Ukrytą Mocą, dzięki czemu Drew wygrał konkurs.

Drew wykorzystał Masqueraina do walki przeciwko Beautifly May w odcinku Kto, co, jak, gdzie, Wynaut?. Oba Pokémony rozegrały dobrą bitwę, ale starcie przerwało pojawienie się Zespołu R. Pod koniec odcinka Drew użył Masqueraina wraz z Roselią do walki ze złoczyńcami, wspólnie z Pokémonami May i Asha.

Masquerain brał również udział w etapie pokazowym Wielkiego Festiwalu Hoenn w odcinku Podstęp i Asysta. Jego Bąbelek i Srebrny Wiatr zrobiły wrażenie na tłumie, co doprowadziło jego trenera do końcowych etapów konkursu. W następnym odcinku walczył z Claydolem i Miloticiem Roberta w parze z Flygonem. Ostatecznie został pokonany przez Hiperpromień Claydola.

Kanto

W odcinku May, Harley i Drew Drew używał go w eliminacjach do Wielkiego Festiwalu Kanto. Dzięki niemu koordynator dostał się do następnej rundy. W odcinku Przerzedzenie składu walczył u boku Roselii i użył Srebrnego Wiatru, by pokonać Medichama i Loudreda.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Szybki Atak Fan z planem
Bąbelek Fan z planem
Ukryta Moc Przegrana sprawa!
Lodowy Promień Przegrana sprawa!
Srebrny Wiatr Kto, co, jak, gdzie, Wynaut?

Aktorzy głosowi

Japonia: Tomoe Hanba
Stany Zjednoczone: Rachael Lillis (EP353-EP400)
Michele Knotz (EP457-obecnie)

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Masquerain.