FANDOM

Masquerain Drew
シュウのアメモース Shū's Amemoth
Drew's Masquerain
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Drew
Obecna lokalizacja Z Drew
Historia
Debiut Fan z planem
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Masquerain to jeden z Pokémonów należących to koordynatora imieniem Drew.

Historia

Masquerain zadebiutował w odcinku Fan z planem. May, podczas treningu z jej Bulbasaur, natknęła sięna Drew trenującego Bąbelki z Masquerainem. W następnym odcinku, koordynator użył go w pokazach w mieście Rubello. W pierwszej rundzie zamroził on swoje Bąbelki Lodowym Promieniem, a następnie użył Ukrytej Mocy, by pokonać Girafariga Sonny'ego. Następnie udało mu się pokonać Lairona Savannah w finale poprzez uderzenie go Ukrytą Moc, dzięki czemu Drew wygrał konkurs.

Drew wykorzystał Masqueraina ponownie do walki przeciwko Beautifly May w odcinku Kto, co, jak, gdzie, Wynaut?. Oba Pokémony rozegrali dobrą bitwę, ale zostali porwani przez Zespół R. Pod koniec odcinka, Drew wykorzystał Masqueraina wraz z Roselią do walki z Zespołem R wspólnie z Pokémonami May i Asha.

Masquerain pojawił się również w etapie pokazowym Wielkiego Festiwalu Hoenn w odcinku Podstęp i Asysta. Jego Bąbelki i Srebrny Wiatr zrobiły wrażenie na tłumie, co doprowadziło go do końcowych etapów konkursu. W następnym odcinku walczył z Claydolem i Miloticiem Roberta w parze z Flygonem. Został pokonany przez Hiper Promień Claydola.

W odcinku May, Harley i Drew, Drew używał go w eliminacjach do Wielkiego Festiwalu Kanto. Dzięki niemu Drew dostał się do następnej rundy. W odcinku Przerzedzenie składu, walczył u boku Roselii i używał Srebrnego Wiatru, by pokonać Medichama i Loudreda.

Ruchy

Masquerain używa Bąbelków Ruch Pierwsze pojawienie
Drew Masquerain Bubble
Bąbelki Fan z planem
Szybki Atak Fan z planem
Ukryta Moc Przegrana sprawa!
Lodowy Promień Przegrana sprawa!
Srebrny Wiatr Kto, co, jak, gdzie, Wynaut?