Fandom

Pokémon Wiki

Masquerain

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Masquerain to Pokémon typu robaczego i latającego. Ewoluuje z Surskita.

Biologia

Fizjologia

Masquerain ma jasno-niebieskie ciało z czterema rombami w kształcie "stóp", które również pełnią funkcję skrzydeł Pokémona. Głowa Masqueraina ma kształt wydłużonej łzy z różową twarzą i okrągłymi, czarnymi oczami. Ma również parę dużych, różowo-białych anten, które przypominają gałki oczne.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Masquerain ma wzory na jej antenach, których używa do odstraszania potencjalnych napastników. Może on latać niemal w każdym kierunku, ale nie jest w stanie tego zrobić, jeśli jego skrzydła są mokre. Jako że jego pre-ewolucja była typu wodnego, Masquerain sam może używać wodnych ruchów, a wraz ze Surskitem są zdolni do korzystania z lodowych ataków, których inny robaczy stworek nie może używać.

Zachowanie

Pomimo swojego wyglądu, Masquerain jest zwykle spokojnym Pokémonem. Ponieważ nie może latać, kiedy jego skrzydła są mokre, chroni się przed deszczem pod dużymi drzewami i okapami.

Środowisko naturalne

Masquerainy czasami można znaleźć w pobliżu oczek wodnych, ale zwykle rozpraszają się, kiedy ludzie podchodzą.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Masquerain nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Masquerain pierwszy raz pojawił się w odcinku Fan z planem. Drew trenował go na nadchodzące pokazy w mieście Rubello, które odbyły się w następnym odcinku. Pojawił się też w kolejnych odcinkach.

W filmie Cel Deoxys, Surskit należał do Audrey.

Drugoplanowe role

Masquerain wystąpił w filmie Wzejście Darkraia jako jeden z Pokémonów, które zostały zaatakowane przez Darkraia.

Masquerain pojawił się w odcinku Starzy rywale, nowe sztuczki.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG077 Masquerain, Pokémon Gałka Oczna. Masquerain jest ewolucyjną formą Surskita. Jego czułki przypominające gałki oczne pomagają odrzucać przeciwników. Jest w stanie unosić się w powietrzu jak helikopter.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki