Wikia

Pokepédia

Marshtomp Brocka

Komentarze0
2535stron na
tej wiki
Marshtomp Brocka
Brock Marshtomp
タケシのヌマクロー Takeshi's Numacraw
Informacje
Debiut Misja Mudkip
Miejsce złapania W pobliżu Dewford
Ewoluuje w Lekarstwo na gorzkie łzy
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Sala Marmoria
MudkipMarshtomp
Ten Pokémon spędził 123 odcinki jako Mudkip.

Marshtomp Brocka był drugim Pokémonem złapanym przez Brocka w Hoenn (ogólnie siódmym).

Historia

Brock złapał Mudkipa w odcinku Misja Mudkip. Mudkip mieszkał w stawie, w którym Mudkipy były hodowane. Podczas gdy większość Pokémonów opuściło staw, ponieważ dorastało, Brock działał jako opiekun młodego Mudkipa. Mudkip dołączył do Brocka, po tym jak zostawił staw i pomógł w ratowaniu siebie i młodszych Mudkipów przed atakiem Zespołu R.

Brock Mudkip

Mudkip

W odcinku Lekarstwo na gorzkie łzy, Mudkip przekształcił się w Marshtompa podczas bitwy szkoleniowej z Grovyle'em Asha i automatycznie nauczył się Błotnego Strzału ze względu na nowy rodzaj typu. Następnie został odrzucony przez Flaaffy, tak jak Brock przez Trenerkę Flaaffy.

Brock and Marshtomp

Brock i Marshtomp

Marshtomp jest jednym z bardziej zachowujących się z grupy Pokémonów. Często był postrzegany, gdy pomagał Pikachu zrywać bójki między Pokémonami. Jako wodny Pokémon, zwykle pracował z Ludicolo Brocka, aby uruchomić dwukrotnie Armatkę Wodną. Był również powołany do poszukiwania rzeczy pod wodą.

Brock zostawił Marshtompa w Sali Marmorii, gdy zdecydował się dołączyć do Asha w Sinnoh.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki