Fandom

Pokémon Wiki

Marshtomp

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

PokémonMarshtomp to Pokémon typu wodnego i ziemnego. Ewoluuje z Mudkipa, podczas gdy przekształca się w Swamperta.

Biologia

Fizjologia

Marshtomp jest dwunożny stwór ziemnowodny, głównie w kolorze niebieskim z akcentem pomarańczowym i czarnym. Marshtomp ma kątową czarną płetwę na głowie, pomarańczowe oczy i pomarańczowe skrzela na obu policzkach, podobnych do tych u Mudkipa. Marshtomp ma dość długie ręce z trzema palcami. Jego spód ma odcień błękitu, a także okrągły plaster pomarańczowego zabarwienia na brzuchu. Marshtomp ma nogi z trzema małymi palcami przy stopach i dwa czarne płetwy jako ogony.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Kilka ataków Marshtompa i jego godne zdolności koncentrują się wokół błota, w którym może poruszać się szybciej niż w wodzie. Marshtomp jest w stanie żyć na lądzie, jednak staje się osłabiony, jeśli jego skóra wysycha. Uzupełnia on potrzebne płyny, bawiąc się w błocie. Marshtomp może wykorzystać swoje płetwy jak radar. Jest też wrażliwy na zmiany na ziemi, a nawet pod ziemią.

Zachowanie

Marshtomp może być łagodnie wychowany, ale jest bardzo opiekuńczy w swoim rodzaju i znany z rzucania błotem we wrogów. Bardzo pewnie porusza się po błocie, lubi też w nim spać i odpoczywać.

Środowisko

Dzikie Marshtompy żyją na bagnach i terenach podmokłych, unikają słodkowodnych jezior, rzek i stawów.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Marshtomp nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Marshtomp Brocka

W odcinku Lekarstwo na gorzkie łzy, Mudkip Brocka przekształcił się w Marshtompa.

Inne

Marshtomp zadebiutował w odcinku Zygzakowy Zangoose! gdzie okazało się, że Mudkip Nicholaia ewoluował.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG032 Marshtomp, Pokémon Błotny. Marshtomp ewoluował z Mudkipa. Z większą łatwością porusza się w błocie niż w wodzie.
AG048 Marshtomp, Pokémon Ryba Błotna. Marshtomp jest ewolucją Mudkipa, jego ciało jest otoczone membraną pozwalającej żyć na lądzie. Jego dolne ciało jest dobrze rozwinięte, co pozwala mu chodzić na dwóch nogach.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
AG148 Marshtomp, Pokémon Błotny. Jest wyewoluowaną formą Mudkipa. Porusza się z większą szybkością w błocie niż w wodzie.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki