FANDOM

Mars

マーズMars

Plik:File-Mars anime.png
Mars
Płeć Żeńska
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Członek Zespołu G
Ranga Komandor
Debiut Zespół G znowu uderza

Mars jest komandorem Zespołu G.

Historia

Mars debiutuje w odcinku Zespół G znowu uderza. Ona, wraz z Saturnem, próbowała ukraść Połyskującą Kulę z Muzeum Celestic. Wystąpiła także w odcinku Kradzież zespołowa, gdzie poinformowała, że projekt Cyrusa dobiega końca.

Mars ponownie pojawiła się w odcinku Stalowe poruszenie wraz z jej Purugly. Przyniosła Klucz Włóczni na Żelazną Wyspę, gdzie aktywowała ruiny na wyspie, aby znaleźć dokładną lokalizację Szczytu Włóczni na Górze Coronet. Po niewykonaniu zadania w odcinku Uchronić świat od dewastacji! próbowała wysadzić wyspę na rozkaz Cyrusa, ale nie powiodło się to przez Riley'ego i jego Lucario.

Później pojawiła się w odcinkach Kluczowe trio! i Legenda - ostateczna rozgrywka!. Po zniknięciu Cyrusa, który oszalał, Mars nawet próbowała pójść za nim, ale została zatrzymana przez Saturna. Duet, wraz z Jowisz, został aresztowany.

Pojawiła się na krótko w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! w fantazji Zespołu R ze wszystkimi członkami Zespołu G.

Pokémony

200px Purugly

Purugly debiutuje w odcinku Zespół G znowu uderza, gdzie niszczy ruiny Celestic i powoduje rozproszenie uwagi, tak aby Saturn mógł ukraść Połyskującą Kulę. Purugly pojawia się też w następnym odcinku, gdzie walczy z Ashem, Dawn i Cynthią i okazuje się bardzo silny.

Po raz kolejny pojawia się w czasie działania Mars na Żelaznej Wyspie w odcinkach Stalowe poruszenie i Uchronić świat od dewastacji! i okazał się tak samo mocny, pokonując w walce Meowtha.

Był używany w odcinku Kluczowe trio!, gdzie pomógł w rejestrowaniu Mesprita i Uxie. Później został użyty w odcinku Legenda - ostateczna rozgrywka! do zmylenia Asha i jego przyjaciół, gdzie został pokonany przez Pikachu.

Purugly zna takie ruchy jak: Kula Cienia, Cios Ciałem, Stalowy Ogon i Ciosy Furii.

Debiut Zespół G znowu uderza
Plik:Mars's Bronzor.png Bronzor

Bronzor wygłosił krótkie pojawienie w odcinku Kradzież zespołowa. Wspomagał Mars w próbie kradzieży Połyskującej Kuli, zanim został znokautowany przez Staravię, Piplupa i Garchompa.

Bronzor zna atak Hipnoza.

Debiut Kradzież zespołowa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki