FANDOM

Mars

マーズMars

Mars

Mars
Płeć Żeńska
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Członek Zespołu G
Ranga Komandor
Debiut Zespół G znowu uderza

Mars jest komandorem Zespołu G.

Historia

Mars debiutuje w odcinku Zespół G znowu uderza. Ona, wraz z Saturnem, próbowała ukraść Połyskującą Kulę z Muzeum Celestic. Wystąpiła także w odcinku Kradzież zespołowa, gdzie poinformowała, że projekt Cyrusa dobiega końca.

Mars ponownie pojawiła się w odcinku Stalowe poruszenie wraz z jej Purugly. Przyniosła Klucz Włóczni na Żelazną Wyspę, gdzie aktywowała ruiny na wyspie, aby znaleźć dokładną lokalizację Szczytu Włóczni na Górze Coronet. Po niewykonaniu zadania w odcinku Uchronić świat od dewastacji! próbowała wysadzić wyspę na rozkaz Cyrusa, ale nie powiodło się to przez Riley'ego i jego Lucario.

Później pojawiła się w odcinkach Kluczowe trio! i Legenda - ostateczna rozgrywka!. Po zniknięciu Cyrusa, który oszalał, Mars nawet próbowała pójść za nim, ale została zatrzymana przez Saturna. Duet, wraz z Jowisz, został aresztowany.

Pojawiła się na krótko w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! w fantazji Zespołu R ze wszystkimi członkami Zespołu G.

Osobowość

Mars jest bardzo temperamentną dziewczyną i na swój sposób bardzo uczuciową. Ma tendencję do idealizowania pewnych rzeczy lub osób, np. Cyrusa wobec którego jest bardzo lojalna. Cechę tą można usprawiedliwiać jej bardzo młodym wiekiem. Mars jest też dobrą trenerką i troszczy się o swoich podopiecznych co widać po jej stosunku do swojej Purugly. Mars jest silną i pewną siebie dziewczyną, jednak czasami łatwo poddaje się swoim bardzo mocno skrywanym w sobie emocjom.

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od nazwy planety
  • Jest najmłodsza ze wszystkich dowódców
  • Według komiksu pasiada ona jeszcze kilka pokemonów
  • Według komiksu Mars uwielbia jeść jagody
  • Jej fryzura przypomina trochę głowę Toxicroaka

Pokémony

Mars Purugly
Purugly

Purugly debiutuje w odcinku Zespół G znowu uderza, gdzie niszczy ruiny Celestic i powoduje rozproszenie uwagi, tak aby Saturn mógł ukraść Połyskującą Kulę. Purugly pojawia się też w następnym odcinku, gdzie walczy z Ashem, Dawn i Cynthią i okazuje się bardzo silny.

Po raz kolejny pojawia się w czasie działania Mars na Żelaznej Wyspie w odcinkach Stalowe poruszenie i Uchronić świat od dewastacji! i okazał się tak samo mocny, pokonując w walce Meowtha.

Był używany w odcinku Kluczowe trio!, gdzie pomógł w rejestrowaniu Mesprita i Uxie. Później został użyty w odcinku Legenda - ostateczna rozgrywka! do zmylenia Asha i jego przyjaciół, gdzie został pokonany przez Pikachu.

Purugly zna takie ruchy jak: Kula Cienia, Cios Ciałem, Stalowy Ogon i Ciosy Furii.

Debiut Zespół G znowu uderza
Mars Bronzor
Bronzor

Bronzor wygłosił krótkie pojawienie w odcinku Kradzież zespołowa. Wspomagał Mars w próbie kradzieży Połyskującej Kuli, zanim został znokautowany przez Staravię, Piplupa i Garchompa.

Bronzor zna atak Hipnoza.

Debiut Kradzież zespołowa