Fandom

Pokémon Wiki

Marnie i Paige

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

File-Marnie and Paige.png

Marnie (z lewej) i Paige (z prawej)

Marnie Francis Lynnette Joy i Paige Francis Lynnelle Joy to dwie siostry, córki Siostry Joy w odcinku Drifloon na wietrze.

Marnie wydaje się być w wieku Asha i Dawn, a Paige zdaje się być około w wieku Maxa. Pomagają one matce w domu, jak również ojcu Karstenowi, który pracuje w Dolinie Wiatraków.

Używają Drifloonów jako łatwy sposób transportu. Na przykład, gdy ich ojciec zapomni obiad, Marnie przywozi mu go na Drifloonie.

Paige posiada szczególnego przyjaciela, Suicune'a, który żyje w lesie. Kiedy pojawił się problem, Paige i Ash przywołali go, by ten ich uratował.

Pokémony

Marnie

Plik:Marnie's Drifloon (x3).png Drifloon (x3)

Trzy Drifloony Marnie po raz pierwszy zaobserwowano, gdy Marnie podróżowała do Elektrowni, gdy jej ojciec zapomniał obiad.

Później, gdy Paige została porwana przez silny wiatr, Marnie wysłała Drifloony, a Ash poleciał z nimi, by znaleźć Paige.

Później, gdy burza minęła i Suicune uratował Asha i Paige, Drifloony wróciły do Marnie.

Ruchy Drifloonów nie są znane.

Debiut Drifloon na wietrze

Paige

Plik:Paige's Drifloon.png Drifloon

Drifloona po raz pierwszy zaobserwowano, gdy Marnie planowała polecieć do taty z obiadem. Paige chciała polecieć na swoim Drifloonie, ale nie mogła. Zamiast tego jej mama powiedziała, by nakarmiła dzikie Pokémony w lesie.

Po włączeniu zasilania, które zgasło przez uderzenie Pioruna Ampharosa, podczas gdy Zespół R próbował ukraść go, Paige próbowała odnaleźć ojca, ale ze względu na silne wiatry została ewakuowana w góry wraz z jej Drifloonem i Pikachu.

Po tym jak utknęła w górach, przyleciał Ash, aby ją uratować, ale w końcu spadli w przepaść i zostali uratowani przez Suicune'a i Marnie.

Ruchy Drifloona nie są znane.

Debiut Drifloon na wietrze

Zaprzyjaźnione

's Suicune.pngSuicune

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki