Marlon (anime)

3040stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Marlon jest liderem sali treningowej w mieście Humilau. Specjalizuje się w Pokémonach typu wodnego. Wręcza Odznakę Fali trenerom, którzy go pokonają.

Wygląd

Marlon jest wysokim mężczyzną o bujnie ułożonych niebieskich włosach, jasnoniebieskich oczach i niebieskich brwiach. Nosi okulary do pływania, które wiszą na jego szyi, kiedy nie są w użyciu. Cała górna część ciała Marlona jest opalona i ma jasnobrązowy odcień, podczas gdy część dolna jest biała, nieopalona. Nosi niebieski i obcisły strój kąpielowy w jasnoniebieskie paski, który zaczyna się na jego pasie, tworząc literę "V", i biegnie w dół, aż do nóg, obejmując tylko części stóp oddzielające pięty na palców. W pobliżu łydek ze stroju wystają jasnoniebieskie płetwy, po dwie na każdej nodze. Nosi niebieskie klapki pływackie.

Historia

Marlon spotkał Asha i Camerona w mieście, a potem przetransportował ich do swojej sali treningowej na grzbiecie Wailorda. Później został wyzwany przez Camerona do walki o odznakę. Podczas tej bitwy młody trener używał Ferrothorna i Samurotta przeciwko Jellicentowi i Mantine'owi lidera. Marlon został pokonany przez Camerona, który otrzymał od niego Odznakę Fali, ostatnią odznakę wymaganą do uczestnictwa w lidze Unovy.[1]

Wizerunek Marlona widoczny był również podczas napisów końcowych filmu Genesect i objawiona legenda.

Osobowość i cechy charakteru

Marlon jest przyjaznym liderem sali. Pomaga swoim potencjalnym przeciwnikom w dostaniu się do swojej sali za pomocą Wailorda. Jest także doskonałym taktykiem, potrafi przewidzieć ruchy przeciwnika i odpowiednio wcześniej na nie zareagować. Zdaje sobie sprawę z tego, że jego Pokémony są podatne na niektóre ataki rywali, ale potrafi temu zaradzić. Porozumiewa się z innymi osobami mniej formalnym językiem.

Pokémony

Przy sobie

321MS.png Wailord
Marlon Wailord.png Wailord jest używany jako środek transportu Marlona i jego rywali do sali treningowej w Humilau. Nie wiadomo, czy bierze udział w walkach.
593MS.png Jellicent ♂
Marlon Jellicent.png Jellicent był pierwszym Pokémonem Marlona wykorzystanym przeciwko Cameronowi w walce w siłowni. Jego przeciwnikiem był Ferrothorn, który miał przewagę typów. Został szybko pokonany piorunem, jednak swoją zdolnością - szkodliwym ciałem, zablokował ruch przeciwnika.

Jedynym znanym ruchem Jellicenta jest Kula Cienia, natomiast jego umiejętność to Szkodliwe Ciało.

226MS.png Mantine
Marlon Mantine.png Mantine był drugim Pokémonem Marlona wykorzystanym przeciwko Cameronowi w walce w siłowni. Najpierw walczył z Ferrothornem. Ten został wcześniej dotknięty szkodliwym ciałem Jellicenta, więc po trzech atakach został pokonany. Drugim przeciwnikiem Mantine'a był Samurott. Najpierw walczyli w wodzie, skąd przeciwnik wykurzył Mantine'a strumieniem wody. Samurott zaczął szarżować z ostrą muszlą, a Mantine atakiem skrzydłami. Samurott wygrał potyczkę, dzięki czemu Cameron pokonał Marlona.

Mantine zna takie ruchy jak: Atak Skrzydłami, Nasienny Pocisk i Psychopromień.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia うえだゆうじ Yūji Ueda
Stany Zjednoczone Ed Paul
Polska Przemysław Stippa

Przypisy

  1. EP756: Droga do Humilau!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki