FANDOM

Marlon to lider sali w mieście Humilau. Specjalizuje się w Pokémonach typu wodnego. Wręcza Odznakę Fali trenerom, którzy go pokonają.

Wygląd

Marlon jest wysokim mężczyzną o bujnie ułożonych niebieskich włosach, jasnoniebieskich oczach i niebieskich brwiach. Nosi okulary do pływania, które wiszą na jego szyi, kiedy nie są w użyciu. Cała górna część ciała Marlona jest opalona i ma jasnobrązowy odcień, podczas gdy część dolna jest biała, nieopalona. Nosi niebieski i obcisły strój kąpielowy w jasnoniebieskie paski, który zaczyna się na jego pasie, tworząc literę "V", i biegnie w dół, aż do nóg, obejmując tylko części stóp oddzielające pięty na palców. W pobliżu łydek ze stroju wystają jasnoniebieskie płetwy, po dwie na każdej nodze. Nosi niebieskie klapki pływackie.

Historia

Marlon zadebiutował w odcinku Droga do Humilau!. Spotkał Asha i Camerona w mieście, a potem przetransportował ich do swojej sali treningowej na grzbiecie Wailorda. Później został wyzwany przez Camerona do walki o odznakę. Podczas tej bitwy młody trener używał Ferrothorna i Samurotta przeciwko Jellicentowi i Mantine'owi lidera. Marlon został pokonany przez Camerona, który otrzymał od niego Odznakę Fali, ostatnią odznakę wymaganą do uczestnictwa w lidze Unovy.

Wizerunek Marlona widoczny był również podczas napisów końcowych filmu Genesect i objawiona legenda.

Osobowość i cechy charakteru

Marlon jest przyjaznym liderem sali. Pomaga swoim potencjalnym przeciwnikom w dostaniu się do swojej sali za pomocą Wailorda. Jest także doskonałym taktykiem, potrafi przewidzieć ruchy przeciwnika i odpowiednio wcześniej na nie zareagować. Zdaje sobie sprawę z tego, że jego Pokémony są podatne na niektóre ataki rywali, ale potrafi temu zaradzić. Porozumiewa się z innymi osobami mniej formalnym językiem.

Pokémony

Przy sobie

Wailord
EP756 Marlon Wailord
Wailord jest używany jako środek transportu Marlona i jego rywali do sali treningowej w Humilau. Nie wiadomo, czy bierze udział w walkach.
Debiut Droga do Humilau!
Jellicent
EP756 Marlon Jellicent
Jellicent był pierwszym Pokémonem Marlona wykorzystanym przeciwko Cameronowi w walce w siłowni. Jego przeciwnikiem był Ferrothorn, który miał przewagę typów. Został szybko pokonany Piorunem, jednak swoją zdolnością - Szkodliwym Ciałem, zablokował ruch przeciwnika.
Debiut Droga do Humilau!
Mantine
EP756 Marlon Mantine
Mantine był drugim Pokémonem Marlona wykorzystanym przeciwko Cameronowi w walce w siłowni. Najpierw walczył z Ferrothornem. Ten został wcześniej dotknięty szkodliwym ciałem Jellicenta, więc po trzech atakach został pokonany. Drugim przeciwnikiem Mantine'a był Samurott. Najpierw walczyli w wodzie, skąd przeciwnik wykurzył Mantine'a Strumieniem Wody. Ostatecznie Samurott pokonał Mantine'a Ostrą Muszlą, dzięki czemu Cameron pokonał Marlona.
Debiut Droga do Humilau!

Aktorzy głosowi

Japonia: うえだゆうじ Yūji Ueda
Stany Zjednoczone: Ed Paul
Polska: Przemysław Stippa

Zobacz też