Fandom

Pokémon Wiki

Marley

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Marley

マイMai

File-Marleyanime.pngMarley
Płeć Żeńska
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Stanowisko Trener
Debiut Zostań w szczytowej formie!

Marley jest Trenerką Pokémon z Sinnoh.

Historia

Marley pojawia się w odcinku Zostań w szczytowej formie!. Była nieprzytomna. Zauważył ją Brock jak pływała w dół rzeki w łodzi. Zawołał do niej próbując ostrzec ją o wodospadzie, ale nie odpowiedziała. Skoczył do rzeki, aby zatrzymać łódź, a następnie wykorzystał Happiny do wyciągnięcia łodzi z wody. Następnie Marley obudziła się i przedstawiła.

Ponieważ Brock uratował ją, Marley prosi go, by eskortować ją do pola kwiatów. Ash i przyjaciele w końcu odkryli, że Marley ukrywała rannego Shaymina. Wyjaśniła, że została poproszona przez Shaymina, ponieważ był atakowany przez trio bandytów, którzy chcieli go wziąć.

Marley ostatecznie dostaje się do pola kwiatów, na którym rasną kwiaty Gracidei i Shaymin przekształcił się. Tam pokonał Zespół R i przyłączył się do znajomymych. Marley pożegnała się ze Shayminem.

Pokémony

Przy sobie

Marley's Arcanine.png Arcanine

Marley użyła go, gdy po raz pierwszy została zaatakowana przez Zespół R. Była w stanie wykorzystać Arcanine'a, aby zaatakować ich, a później, by uciec.

Arcanine zna tylko Miotacz Płomieni.

Debiut w Zostań w szczytowej formie!

Zaprzyjaźnione

Ash's Shaymin.png Shaymin

Marley zaprzyjaźniła się i chroniła Shaymina, gdy został zaatakowany przez Zespół R w czasie podróży na pole kwiatów. Po spotkaniu Asha i przyjaciół, w końcu Shaymin dostaje się na pole, przekształca się i pokonuje Zespół R. Jednak atak zniszczył kwiaty Gracidei i Shaymin stał się normalny. Przybyli przyjaciele Shaymina i kwiaty Gracidei kwitły i pozwalały Shayminowi przekształcić się ponownie. Po pożegnaniu się, Shaymin odlatuje z przyjaciółmi.

Shaymin zna takie ruchy jak: Nasienna Raca, Aromaterapia i Powietrzne Cięcie.

Debiut w Zostań w szczytowej formie!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki