Fandom

Pokémon Wiki

Marius (Hoenn)

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Marius Hoenn.png

Marius pojawił się w odcinku Walka o kamień.

Marius stał się samozwańczym strażnikiem muzeum oceanicznego. Rozgniewał się na Maxa za próbę dostania się do muzeum, gdy było zamknięte. Wierzył, że on i Ash byli złodziejami, więc posłał swego Spheala, by ich zaatakował. Na szczęście dla nich, ale niestety dla Mariusa, Spheal nie był zainteresowany walką i chciał się bawić. Kiedy w końcu wysłuchał tego, co powiedział Marius, został trafiony przez Piorun Pikachu. Marius był w zupełnym szoku myśląc, że to było niemożliwe, że Pikachu pokonał Spheala. Max wyjaśnił, że wodny typ jest słaby przeciwko elektrycznemu.

Wkrótce kapitan Stern pojawił się i Marius powiedział mu, że Ash i Max byli złodziejami. Max wyjaśnił, że chciał po prostu zobaczyć muzeum. Następnie kapitan Stern zaprosił ich wszystkich, aby zobaczyć muzeum.

Marius wyświetlił swój brak wiedzy na temat Pokémonów, podczas pobytu w muzeum. Powiedział, że chce złapać Goldeena, aby mógł "ewoluować w Gyaradosa". Ash następnie poprawił go, że tylko Magikarp ewoluuje w Gyaradosa. Marius również marzył o podróży dookoła świata przez morze wewnątrz łodzi podwodnej.

Wkrótce, on, Ash i Max zostali złapani przez Zespół R, a następnie dowiedzieli się, że Zespół Magma ukradł meteoryt, który był badany przez kapitana Sterna. Marius próbował wykorzystać swojego Spheala, by uratować siebie i resztę, ale ten znowu nie słuchał go.

Po pościgu Zespołu Magma, kapitan Stern powiedział Mariusowi i Maxowi, by wrócili do miasta, aby powiedzieć to oficer Jenny. Byli oni w stanie tam dotrzeć w krótkim czasie ze względu na niesamowitą szybkość Spheala w wodzie. Później dowiedzieli się, że Zespół Magma uciekł z meteorytem. Na szczęście, kapitan Stern miał kawałek. Marius powiedział Ashowi, że chce mieć rewanż z nim następnym razem, gdy się spotkają.

Pokémony

Spheal
200pxDebiut: Walka o kamień Kapitan Stern dał Spheala Mariusowi. Został posłany do walki z Ashem i Maxem, kiedy Marius założył, że są złodziejami. Ash używał swojego Pikachu do walki ze Sphealem Mariusa. Jednak Spheal szybko przegrał. Pomógł w ucieczce Mariusa i Maxa przed Zespołem Magma.
Ataki
Powalenie, Wodna Broń i Zamieć

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki