Fandom

Pokémon Wiki

Marina (Johto)

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Marina

マリナMarina

Marina Johto.pngMarina
Płeć Żeńska
Miasto New Bark
Region Johto
Stanowisko Trener
Debiut The Legend of Thunder!

Marina jest Trenerką z Miasta New Bark. Jej starterem był Totodile. Zdobyła go w tym samym czasie co Jimmy i Vincent.

Historia

Marina pojawiła się w odcinku The Legend of Thunder!, gdzie walczyła z Attilem i Hun z pomocą Jimmy'ego, Vincenta i Eusine'a. Uwielbia słodkie Pokémony i słodkie nicki. Wydaje się mieć trochę sympatii do Jimmy'ego.

Jej celem, w przeciwieństwie do większości innych Trenerów, jest zostanie "Pokémon Idol".

Kocha ludzi w pelerynach, zwłaszcza Lance'a, ma cały notes z jego zdjęciami.

W intro filmu Pokémon Ranger and the Temple of the Sea, widać Marinę na wybrzeżu z Lugią i jej trzema Pokémonami: Little Miss, Wani-Wani i Little Pink.

File-MarinaMagazine.jpg

Marina w magazynie

W odcinku Nie ze mną te numery!, Marina pojawia się na okładce magazynu, modelując Pokétch. Może to oznaczać, że jej cel się spełnił. Dodatkowo, w odcinku Porażki i zwycięstwa, występowała w Pokazach. Marian nazwała ją "Top Koordynatorką". Marina nawet wydaje się mieć swój własny towar, jeden z klientów kawiarni w odcinku Mleczne wspomnienia nosił T-shirt z twarzą Mariny.

Pokémony

Wani-Wani.png Wani-Wani
Główny artykuł: Wani-Wani

Wani-Wani to Feraligatr, był starterem Mariny, uzyskanym jako Totodile od profesora Elma tego samego dnia, którego Vincent otrzymał Chikoritę, a Jimmy otrzymał Cyndaquila.

Debiut The Legend of Thunder!

Little Miss.png Little Miss ♀
Główny artykuł: Little Miss

Little Miss to Misdreavus Mariny. Jest płci żeńskiej. Wydaje się być jednym z jej ulubionych Pokémonów. Zwykle jest przechowywana poza Poké Ballem.

Debiut The Legend of Thunder!
Little Pink.png Little Pink

Marina użyła Jigglypuffa o imieniu Little Pink, do walki z Beedrillem Jimmy'ego w odcinku The Legend of Thunder!. Ostatnio jest widziany w odcinku Porażki i zwycięstwa, gdzie był używany do Pokazów w parze z Wani-Wani.

Znane ruchy Little Pinka to Śpiew i Psychiczny Cios.

Debiut The Legend of Thunder!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki