FANDOM

Marina

マリナMarina

Marina Johto.pngMarina
Płeć Żeńska
Miasto New Bark
Region Johto
Stanowisko Trener
Debiut The Legend of Thunder!

Marina jest Trenerką z Miasta New Bark. Jej starterem był Totodile. Zdobyła go w tym samym czasie co Jimmy i Vincent.

Historia

Marina pojawiła się w odcinku The Legend of Thunder!, gdzie walczyła z Attilem i Hun z pomocą Jimmy'ego, Vincenta i Eusine'a. Uwielbia słodkie Pokémony i słodkie nicki. Wydaje się mieć trochę sympatii do Jimmy'ego.

Jej celem, w przeciwieństwie do większości innych Trenerów, jest zostanie "Pokémon Idol".

Kocha ludzi w pelerynach, zwłaszcza Lance'a, ma cały notes z jego zdjęciami.

W intro filmu Pokémon Ranger and the Temple of the Sea, widać Marinę na wybrzeżu z Lugią i jej trzema Pokémonami: Little Miss, Wani-Wani i Little Pink.

File-MarinaMagazine.jpg

Marina w magazynie

W odcinku Nie ze mną te numery!, Marina pojawia się na okładce magazynu, modelując Pokétch. Może to oznaczać, że jej cel się spełnił. Dodatkowo, w odcinku Porażki i zwycięstwa, występowała w Pokazach. Marian nazwała ją "Top Koordynatorką". Marina nawet wydaje się mieć swój własny towar, jeden z klientów kawiarni w odcinku Mleczne wspomnienia nosił T-shirt z twarzą Mariny.

Pokémony

Wani-Wani.png Wani-Wani
Główny artykuł: Wani-Wani

Wani-Wani to Feraligatr, był starterem Mariny, uzyskanym jako Totodile od profesora Elma tego samego dnia, którego Vincent otrzymał Chikoritę, a Jimmy otrzymał Cyndaquila.

Debiut The Legend of Thunder!

Little Miss.png Little Miss ♀
Główny artykuł: Little Miss

Little Miss to Misdreavus Mariny. Jest płci żeńskiej. Wydaje się być jednym z jej ulubionych Pokémonów. Zwykle jest przechowywana poza Poké Ballem.

Debiut The Legend of Thunder!
Little Pink.png Little Pink

Marina użyła Jigglypuffa o imieniu Little Pink, do walki z Beedrillem Jimmy'ego w odcinku The Legend of Thunder!. Ostatnio jest widziany w odcinku Porażki i zwycięstwa, gdzie był używany do Pokazów w parze z Wani-Wani.

Znane ruchy Little Pinka to Śpiew i Psychiczny Cios.

Debiut The Legend of Thunder!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki