Fandom

Pokémon Wiki

Marilyn

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:File-Marilyn.png
Marilyn pojawiła się w odcinku Słodko-gorzka bitwa.

Marilyn jest trenerką, która wierzy, że tylko słodkie Pokémony się opłacają. Poza tym, woli rzeczy ładniejsze, np: nazywała Dawn i Brocka "Dawny" i "Brocky", bo wierzyła, że były te nazwy ładniejsze.

Uważa, że Pokémony są ładne, jeśli ich wysokość nie przekracza 2 metrów i jeśli nie ewoluowały. Nawet wtedy, nie uważa, że wszystkie, które spełniają te kryteria są słodkie, w tym Mime Jr. i Piplup. Meowth spełnia również wysokość i normę ewolucyjną, chociaż Marilyn nawet nie dostrzegała Meowtha.

Po obejrzeniu Buneary Dawn, wyzwała Dawn do bitwy. Podczas bitwy używała Cherubi nie do ataku, tylko w celu przeciągnięcia i utrzymania walki, by mogła być świadkiem "bojowej waleczności", czyli ładnych ataków i cierpienia. Brock dostaje podrażniony przez powierzchowne podejście Marilyn wobec Pokémonów i postanawia nauczyć ją o wewnętrznej sile, a nie o pięknie Pokémonów w bitwie.

Postrzeganie Marilyn dotyczące "słodkich Pokémonów" zostało zmienione, ponieważ była ona drażniła jako dziecko, bo przypuszczała, że Shellder jest słodkim Pokémonem. Żaden z jej przyjaciół nie zgodził się z tym.

Pokémony

Plik:Marilyn's Cherubi.png Cherubi

Cherubi jest Pokémonem Marilyn. Został wykorzystany przeciwko Buneary Dawn. Pokonał Buneary, a później walczył z Sudowoodo Brocka. Ten drugi mecz został uznany za remis przez Jamesa, który działał jako sędzia.

Cherubi zna takie ruchy jak: Ochrona, Magiczny Liść, Akcja i Słoneczny Promień.

Debiut Słodko-gorzka bitwa
Plik:Marilyn's Chingling.png Chingling

Chingling walczył z Croagunkiem Brocka i przegrał, pomimo wprowadzenia dobrej walki.

Znane ruchy Chinglinga to Warczenie i Zamęt.

Debiut Słodko-gorzka bitwa
Plik:Marilyn's Shellder.png Shellder

Marilyn uważała, że Shellder był najsłodszym Pokémonem, ale ludzie nie zgodzili się z nią. Po zapoznaniu się z lekcją z Brockiem, zdecydowała się użyć go przeciwko jego Happiny. Walkę przerwał Zespół R.

Znane ruchy Shelldera to Bryza i Lodowy Promień.

Debiut Słodko-gorzka bitwa

Marilyn ma jeszcze czwartego Pokémona. Miała go wybrać do ostatniej walki, ale zdecydowała, że wybierze Shelldera.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki