FANDOM

Marill Tracey'ego
ケンジのマリル Kenji's Maril
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Tracey
Obecna lokalizacja Z Trecey'm
Historia
Debiut Kryształowy Onix
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Marill Tracey'ego był jednym z dwóch Pokémonów Tracey'ego Sketchita, zanim ten poznał Asha. Jednak debiutuje dopiero w odcinku Kryształowy Onix, trzy odcinki po debiucie Tracey'ego.

Historia

Marill po raz pierwszy pojawił się w odcinku Kryształowy Onix, pomagając odnaleźć mitycznego Kryształowego Onixa, wykorzystując doskonałe zdolności słuchu. W ciągu kilku sekund, Marill odnalazł głos Onixa i doprowadził grupę do jego kryjówki. Jako Wodny Pokémon, był również w stanie znaleźć pod wodą Onixa i jego ukrycie. W odcinku Tracey w opałach, Marill współpracował z Venonatem na Wyspie Murcott, by pomóc w poszukiwaniu Pokémonów Robaków. Pracując razem, byli w stanie zlokalizować rannego i starszego Scythera, którego Tracey był w stanie zdobyć i mu pomóc.

File-MarillAzurill.png

Marill gotowy do walki u boku swojego dziecka, Azurilla

Tracey wypożyczył Marilla i Scythera Misty, aby walczyli z ogniem na wyspie, a sam poszedł szukać Wartortle'ów kapitana Aidana w odcinku Wodna wojna Pokémonów. Udało im się pomóc aż do przybycia Wartortle'ów.

W dniu rozstania, Tracey ogłosił, że opuszcza grupę w celu zostania asystentem profesora Oaka i użył Marilla, aby pokonać Zespół R.

Marill przyszedł z Tracey'm do Alabastii. Wcześniej, Tracey dał Misty jajko Azurilla, którego rodzicem jest Marill. Po wykluciu, dwójka pojawiła się w odcinku Na właściwym miejscu o właściwej porze, strzelając dwoma Wodnymi Broniami w Zespół R.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki