Fandom

Pokémon Wiki

Marble

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plik:File-Marble.png
Marble to młoda oficer Jenny, która pojawiła się w odcinku Luxray widzi wszystko.

Spotkała się z Ashem i jego przyjaciółmi przed starą posiadłością. Nagle jej Luxray zaatakował Pikachu Asha. Po bitwie wezwała ochroniarzy, bo myślała, że to grupa złodziei, która próbuje ukraść bezcenny amulet.

Wyjaśniła, że - będąc najlepszym uczniem Oficer Jenny - została powołana przez Matthew w celu ochrony amuletu przed kradzieżą. Następnie powiedziała, że Luxray nie może używać elektrycznych ruchów, ponieważ po ewolucji z Luxio miał problem w nauce Elektro Promienia. Pod koniec odcinka, w końcu uczy się ataku i z Pikachu atakuje Zespół R.

Bardzo szybko przechodzi do konkluzji i nigdy nie przyznaje się, kiedy mówi źle.

Pokémony

Plik:Marble's Luxray.png Luxray

Luxray Marble miał poważne problemy, gdy Marble spotkała się z Ashem i innymi. Niedawno przekształcił się z Luxio i nie był w stanie wykorzystywać elektrycznych ruchów. W rezultacie, u Luxraya rozwinął się poważny problem postawy, przez co nie tylko nie słucha Marble, ale również walczy z innymi Elektrycznymi Pokémonami, jak na przykład z Pikachu.

Po tym jak Zespół R ukradł amulet, Luxray i Pikachu zostali uwięzieni w labiryncie pełnym pułapek. Kiedy został uratowany przez Pikachu z pułapki, postawa Luxraya złagodniała i zaprzyjaźnił się z Pikachu. Wzmocniony wzrok Luxraya mógł zobaczyć inne pułapki i był w stanie uratować Pikachu. W końcu odzyskał ataki oraz pomógł pokonać Zespół R i odzyskał swój dawny urok.

Luxray zna Elektro Promień, Stalowy Ogon i Kieł Pioruna.

Debiut Luxray widzi wszystko

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki