Fandom

Pokémon Wiki

Manning

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Marufuji.png
Manning (jap. マルフジ) to powracający bohater w anime Pokémon. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!, gdzie brał udział w Pucharze Juniorów. Jego pierwszym przeciwnikiem był Kenton, którego pokonał i awansował do drugiej rundy turnieju. W kolejnym odcinku zostaje pokonany przez Serperiora Tripa, przez co odpada z turnieju.

Pojawił się w BW103, rywalizując w Konferencji Vertress. W BW104 pojawił się na ekranie, walcząc w drugiej rundzie, czyli przeszedł przez pierwszą rundę. W BW105 pojawił się ponownie na ekranie, gdzie okazało się, że przeszedł rundę drugą i trzecią. W BW106 przegrał z Imotarō. W BW108 pojawił się po raz kolejny na ceremonii zamknięcia konferencji.

Pokémony

Heatmor
200px

Heatmor to pierwszy Pokémon, którego Marufuji używał w Pucharze Juniorów. Był w stanie pokonać Goletta Kentona, dzięki czemu jego trener awansował do drugiej rundy. W odcinku Ponowne starcie autorytetów! zostaje pokonany przez Serperiora Tripa.

Jellicent
Imotaro Eelektross.png

Jellicent użyta została w czwartej rundzie Konferencji Vertress w walce z Eelektrossem Imotarō. Przegrała, a jej trener został wyeliminowany z turnieju.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki