FANDOM

Manning to trener Pokémonów z regionu Unova, który pojawił się po raz pierwszy w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!.

Historia

Manning pojawił się po raz pierwszy w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!, gdzie brał udział w Pokémonowym Pucharze Świata Juniorów. Był widoczny na oficjalnym powitaniu wszystkich uczestników, a potem przyglądał się walce otwierającej turniej, stoczonej pomiędzy Cynthią a Caitlin. Jego pierwszym przeciwnikiem podczas zawodów był Kenton, którego pokonał i awansował do drugiej rundy.

W odcinku Ponowne starcie autorytetów! stoczył bitwę z Tripem w drugiej rundzie turnieju. Niestety jego Heatmor okazał się zbyt słaby w starciu z Serperiorem, przez co przegrał, a Manning został wyeliminowany z zawodów, ostatecznie znajdując się w top 8.

Pojawił się także na krótko w odcinku Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo! na ceremonii zamknięcia turnieju, razem z innymi uczestnikami w towarzystwie Aldera, Cynthii, Caitlin i Freddy'ego Sensacji.

Manning pojawił się ponownie w odcinku Kurtyna w górę, Liga Unovy!, biorąc udział w Konferencji Vertress. W odcinku Misja: Pokonać rywala! pojawił się na ekranie ukazującym dobranie trenerów do walk w drugiej rundzie, ujawniając, że przeszedł on przez pierwszą rundę. W odcinku Ligowa zguba! pojawił się ponownie na ekranie i okazało się, że wygrał rundę drugą i trzecią.

W odcinku Nie ma to jak przemyślana strategia! Manning walczył w czwartej rundzie zawodów przeciwko Russetowi i wystawił swoją Jellicent do bitwy z Eelektrossem. Ostatecznie starcie zakończyło się zwycięstwem Russeta, a Manning został wyeliminowany z turnieju, znajdując się w top 16.

W odcinku Ewolucja w Lidze Unovy! Manning widoczny był na ceremonii zamknięcia konferencji.

Pokémony

Przy sobie

Heatmor
EP752 Manning Heatmor
Heatmor to Pokémon, którego Manning używał w Pucharze Juniorów. Był w stanie pokonać Goletta Kentona, dzięki czemu jego trener awansował do drugiej rundy. W odcinku Ponowne starcie autorytetów! został pokonany przez Serperiora Tripa.
Debiut Walka o Puchar Świata Juniorów!
Jellicent
EP768 Manning Jellicent Russet Eelektross
Jellicent została użyta w czwartej rundzie Konferencji Vertress, gdzie walczyła z Eelektrossem Russeta. Przegrała jednak w starciu z nim, a jej trener został wyeliminowany z turnieju.
Debiut Nie ma to jak przemyślana strategia!

Manning ma jeszcze co najmniej jednego innego Pokémona, jako że brał udział w trzeciej rundzie Konferencji Vertress, do której potrzeba trzech Pokémonów.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Manninga:

Liga Pokémon

Manning brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Zawody Pokémonów

Manning brał udział w następujących zawodach Pokémonów:

Aktorzy głosowi

Japonia: 菊池由起子 Yukiko Kikuchi
Stany Zjednoczone: Tom Wayland
Polska: Grzegorz Drojewski

Ciekawostki

  • Ubranie noszone przez Manninga przypomina kolorystycznie jego Heatmora.