Fandom

Pokémon Wiki

Manectric

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Manectric to Pokémon typu elektrycznego. Ewoluuje z Electrike'a.

Biologia

Fizjologia

Manectric w dużej mierze przypomina psa lub wilka. Jego ciało jest głównie w kolorze niebieskim i ma kolczastą, żółtą grzywę na głowie, która przylega pionowo do góry, a także duże, żółte kępki futra na swoich biodrach i wokół przednich nóg. Jego niebieski ogon trzyma się w górze. Zarys na jego ustach jest poszarpany i ma dwa małe otwory na głowie, które służą za uszy.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Manectric może rozładować energię elektryczną z grzywy, by stworzyć burze i chmury burzowe w atmosferze. Iskry często mogą rozpocząć pożary. Podobnie jak jego pre-ewolucja Electrike, generuje elektryczność w sierści i grzywie. Rozładowywana energia elektryczna waha się między słabym wstrząsem paraliżującym przeciwnika, a silnym Piorunem zadającym duże ilości obrażeń. Manectric ma również zdolność do nauki ognistych ataków. Jako że Manectric jest w pełni rozwiniętym Pokémonem, może uczyć się ataków takich jak Hiper Promień czy Giga Wstrząs.

Zachowanie

Manectric jest niezależnym Pokémonem, ale rzadko pojawia się przed ludźmi. Może to być spowodowane faktem, że wzywa chmury burzowe po wejściu w bitwę.

Środowisko naturalne

Można je znaleźć na trawiastych terenach.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Manectric nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Manectric Wattsona

Manectric Wattosona pojawił się jako Electrike w odcinku Watt i Wattson. Ewoluował w odcinku Szarża Manectrica.

Inne

Electrike, który ewoluował w Manectrica, pojawił się w odcinku Zespół Electrike'a.

Drugoplanowe role

Manectric zadebiutował w otwarciu filmu Jirachi: Spełnione marzenia, gdzie używano go w podwójnej bitwie razem z Solrockiem.

Manectric pojawił się w otwarciu filmu Cel Deoxys.

Manectric pojawił się w odcinku Numero Uno Articuno jako jeden z Pokémonów Nolanda.

Manectric pojawia się w filmie Arceus i Klejnot Życia jako jeden z Pokémonów pod własnością Damosa.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG059 Manectric, Pokémon Rozładowujący. Manectric umie zbierać energię elektryczną w swojej grzywie, a potem rozładować ją, tworząc chmury burzowe.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP042 Manectric, Elektro Pokémon. Nieustannie wyładowuje ładunki elektryczne kumulowane w jego grzywie.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki