Fandom

Pokémon Wiki

Mandi

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Plik:Mandi.png
Zadziwiający Mandi był pierwszym przeciwnikiem Asha w Konferencji Błękitnego Wzgórza.

Pojawił się w odcinku Runda pierwsza rozpoczęta. Mandi był przekonany, że Ash będzie łatwym przeciwnikiem w pierwszej rundzie, jednak ze względu na jego nadinterpretowane ego nie docenił przeciwnika i wszystkie trzy jego Pokémony zostały pokonane przez Krabby'ego, który ewoluował w Kinglera podczas bitwy.

Był bardzo popularnym trenerem, który posiadał wielu fanów. Jednym z powodów jego popularności było to, że może wykonywać magiczne sztuczki.

Pokémony

Exeggutor
200pxDebiut: Runda pierwsza rozpoczęta Mandi użył Exeggutora jako pierwszego Pokémona w walce z Ashem. Ash postanowił wysłać swojego Krabby'ego do walki z nim. Exeggutor, używając Psychofali, zmusił Krabby'ego do wejścia do wody. Exeggutor wykorzystał swój Psychiczny Cios, by zamienić wodnistą arenę w gigantyczne jacuzzi, zatrzymując Krabby'ego w wirze, przez co Ash nie mógł go odzyskać. Następnie Exeggutor uruchamia Jajo Bomby, wrzucając je do wiru, jednak w końcu udaje się Krabby'emu wydostać z wiru i chwycił Exeggutora Sekatorem, powodując tyle bólu, że stał się niezdolny do ataku i rozpoczął Hipnozę. Następnie Krabby użył Ataku Spojrzenia na Exeggutorze i zakończył Stąpaniem.
Ataki
Psychofala, Psychiczny Cios, Jajo Bomba i Hipnoza
Seadra
200pxDebiut: Runda pierwsza rozpoczęta Mandi zdecydował się wysłać swojego Seadrę jak drugiego Pokémona w walce z Ashem. Krabby Asha właśnie przekształcił się w Kinglera, ale Mandi stał spokojnie i kazał Smoczemu Pokémonowi używać Przyspieszenia. Dzięki temu Seadra łatwo był w stanie ominąć wszystkie Wodne Bronie Kinglera, a także niektóre jego Bąbelki, ale ostatecznie Seadra został trafiony Bąbelkami. Uderzenie spowodowało, że Seadra wyleciał w powietrze, a Kingler skończył Krabo Młotem.

Pojawia się na chwilę w następnym odcinku.

Ataki
Zwinność
Golbat
200pxDebiut: Runda pierwsza rozpoczęta Mandi wysłał swojego Golbata jako ostatniego Pokémona w walce z Kinglerem Asha. Ash kazał Kinglerowi nurkować pod wodą, a Mandi kazał swojemu Pokémonowi użyć Usunięcia. Kingler próbował złapać Golbata Sekatorem, ale Golbat uchylił się od ataku przy użyciu Podwójnego Zespołu. Golbat następnie uruchomił Cios Wiatru, który zranił Kinglera. Mandi wykończył Kinglera Mega Odpływem, ale Kingler uruchomił silny Hiper Promień i pokonał go.

Ataki
Usunięcie, Podwójny Zespół, Cios Wiatru i Mega Odpływ
Pidgey
200pxDebiut: Runda pierwsza rozpoczęta Mandi użył tych wielu Pidgeyów, kiedy wykonywał magiczne sztuczki przed jego walką.
Ataki
Brak

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki