FANDOM

Plik:File-Mamie.png
Mamie pojawiła się w odcinku Zakochany Meowth!.

Mamie jest podróżującym Trenerem Pokémon. Natknęła się na nieprzytomnego Meowtha po tym, jak został oddzielony od Jessie i Jamesa. Kiedy doszedł do siebie, zakochał się po uszy w Glameow. Jessie i James szybko znaleźć go i podziękowali za opiekę Mamie. Potem odeszli, ciągnąc Meowtha. Chwilę później, Mamie spotyka się z Ashem i jego przyjaciółmi. Informuje ich, że zbiera Odznaki i wyzwała oraz przegrała z Wake'iem Stalową Pięścią. Kiedy spółka znalazła się na moście, upadli w pułapkę zastawioną przez Zespół R i odebrali Glameow Mamie.

Plik:File-Mamie Lavender Pokedex.png
Mamie była wspomagana przez Asha i jego przyjaciół w poszukiwaniu Glameow. Wkrótce znaleźli Jessie i Jamesa, ale ci ujawniają, że Meowth uciekł z nią. Kiedy Meowth zostaje odkryty, odmawia oddania Glameow Mamie. Kiedy Carnivine Jamesa przypadkowo uderza Glameow Nasiennym Pociskiem, niespodziewanie przekształca się w Purugly. Ta nie przyciąga już Meowtha, więc ten rezygnuje z Purugly. Potem Mamie karze użyć Purugly Hiper Promienia, pokonując Zespół R.

Mamie dzięki Ashowi i innym postanawia wrócić do Pastorii, by wyzwać ponownie Wake'a.

Pokémony

200px Purugly ♀

Po przebudzeniu, Meowth zakochał się od pierwszego wejrzenia w Glameow. Później, po dołączeniu do Jessie i Jamesa, Zespół R próbuje ukraść Glameow. Pomimo wysłania Glameow do Poké Balla, Zespołowi R udaje się kradzież. Tej nocy, Meowth wypuścił Glameow z Balla i uciekł z nią. Po tym jak Jessie, Jamesowi, Ashowi, Dawn, Brockowi i Mamie udało się znaleźć Meowtha, Meowth chronił Glameow i pokonał kilka Pokémonów. Jednak kiedy Carnivine Jamesa zaatakował Nasiennym Pociskiem w Glameow, to rozwija się w Purugly. Podobnie jak wszyscy, Purugly ma o wiele bardziej apodyktyczną osobowość i przygniata ciałem Meowtha. Meowth, w szoku, traci siłę, a następnie pozwala Purugly, aby powróciła do Mamie. Ostatecznie Purugly pokonuje Zespół R.

Purugly zna tylko Hiper Promień.

Debiut Zakochany Meowth!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki