Wikia

Pokepédia

Magmortar Paula

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Magmortar Paula
Paul Magmortar
シンジのブーバーン Shinji's Booburn
Informacje
Debiut Zagubiona liderka
Miejsce złapania Sinnoh
Ewoluuje przed Pokaż na co cię stać
Płeć Nieznana
Zdolność Ciało Ognia
Aktualna lokalizacja Z Reggiem

MagmarMagmortar
Ten Pokémon spędził od 62 do 64 odcinków jako Magmar.

Magmortar Paula jest Pokémonem Paula.

Historia

Pierwszy raz zadebiutował w odcinku Zagubiona liderka jako Magmar, gdzie pojawił się w retrospekcji. Reggie wyjaśnił Ashowi, że łatwo pokonał Maylene i jej Lucario.

Paul Magmar
Magmar
Rafi862Dodany przez Rafi862

Jego pierwszy prawdziwy wygląd nastąpił w odcinku Niespodziewana pomoc!, gdzie odpoczywał z innymi Pokémonami Paula.

Magmar został ostatecznie pokazany w ogniu walki w meczu Paula i Króla Piramidy Brandona w odcinku Piramidalny gniew. Był pierwszym Pokémonem wybranym przez Paula do walki. Gdy Paul zobaczył, że Brandon wybrał Regirocka, zwrócił Magmara. Następnie został wybrany do walki z Registeelem, ale wkrótce został odwołany. Kiedy wszystkie inne Pokémony Paula zostały pokonane, Paul wysłał Magmara do walki z Regirockiem, gdzie został łatwo pokonany.

Ewolucja Magmara pojawiła się w odcinku Pokaż na co cię stać, gdy Paul wybrał Magmortara do walki z Pikachu Asha. Rozpoczęli bitwę w odcinku Ewolucja Strategii, Magmortar aktywował zdolność i zmusił Pikachu do powrotu. Ash wysyła Buizela. Pomimo niekorzystnej sytuacji typu, Magmortar mógł go pokonać, lecz Paul wystawił Ursaringa.

W odcinku Starcie Paula i Barry'ego!, Magmortar był używany w walce ze Skarmorym Barry'ego i wygrał jednym Miotaczem Płomieni. Następnie Magmortar walczył z Empoleonem, ale Paul go wymienił.

Ruchy

Magmortar używa Kamiennego Grobu Ruch Pierwsze pojawienie
Paul Magmortar Rock Tomb
Ognisty Wir Zagubiona liderka
Ognisty Cios Zagubiona liderka
Miotacz Płomieni Piramidalny gniew!
Ognik Piramidalny gniew!
Kamienny Grób Ewolucja Strategii
Smog Ewolucja Strategii

Więcej od Wikii

Losowa wiki