Wikia

Pokémon Wiki

Magmortar Paula

2886stron na
tej wiki
Komentarze0
Magmortar Paula
シンジのブーバーン Shinji's Booburn
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Ogniste Ciało
Trenerzy Paul
Obecna lokalizacja Z Reggie'm
Historia
Debiut Zagubiona liderka
Ewoluuje w Pokaż na co cię stać
126MS.png467MS.png
Spędził 64 odcinki jako Magmar.

Magmortar Paula jest Pokémonem Paula.

Historia

Pierwszy raz zadebiutował w odcinku Zagubiona liderka jako Magmar, gdzie pojawił się w retrospekcji. Reggie wyjaśnił Ashowi, że łatwo pokonał Maylene i jej Lucario.

Plik:Paul Magmar.png

Jego pierwszy prawdziwy wygląd nastąpił w odcinku Niespodziewana pomoc!, gdzie odpoczywał z innymi Pokémonami Paula.

Magmar został ostatecznie pokazany w ogniu walki w meczu Paula i Króla Piramidy Brandona w odcinku Piramidalny gniew. Był pierwszym Pokémonem wybranym przez Paula do walki. Gdy Paul zobaczył, że Brandon wybrał Regirocka, zwrócił Magmara. Następnie został wybrany do walki z Registeelem, ale wkrótce został odwołany. Kiedy wszystkie inne Pokémony Paula zostały pokonane, Paul wysłał Magmara do walki z Regirockiem, gdzie został łatwo pokonany.

Ewolucja Magmara pojawiła się w odcinku Pokaż na co cię stać, gdy Paul wybrał Magmortara do walki z Pikachu Asha. Rozpoczęli bitwę w odcinku Ewolucja Strategii, Magmortar aktywował zdolność i zmusił Pikachu do powrotu. Ash wysyła Buizela. Pomimo niekorzystnej sytuacji typu, Magmortar mógł go pokonać, lecz Paul wystawił Ursaringa.

W odcinku Starcie Paula i Barry'ego!, Magmortar był używany w walce ze Skarmorym Barry'ego i wygrał jednym Miotaczem Płomieni. Następnie Magmortar walczył z Empoleonem, ale Paul go wymienił.

Ruchy

Magmortar używa Kamiennego Grobu Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Ognisty Wir Zagubiona liderka
Ognisty Cios Zagubiona liderka
Miotacz Płomieni Piramidalny gniew!
Ognik Piramidalny gniew!
Kamienny Grób Ewolucja Strategii
Smog Ewolucja Strategii

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki