Fandom

Pokémon Wiki

Magikarp

3204strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
128MS.png Tauros
Pokémon
Gyarados 130MS.png
#129
Generacja I
Magikarp
コイキング Koiking
129MS.png
Magikarp.png

Pokémon Ryba
Typy
Woda
Zdolności
Prędki Nurt Tchórzliwy
Grupa hodowli
RybySmocze
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
10,0 kg 0,9 m
Statystyki
HP
20
Atak
10
Obrona
55
Sp. Atak
15
Sp. Obrona*
20
Szybkość
80
Styl Ciała Odcisk łapy
Body03.png Plik:F129.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Magikarp

Magikarp /Me-dżi-karp/ (Japoński: コイキング Koiking)

Charakterystyka

Ciężkie jest życie trenera, który podjął się wytrenowania tego Pokémona. Tą czerwoną rybę, jaką jest Magikarp uważa się za najsłabszego i najbardziej bezużytecznego Pokémona jaki istnieje.

Żyje zarówno słodkich, jak i słonych wodach i jest często źródłem pokarmu silniejszych Pokémonów. Zdarza się, że Magikarpy pluskając się, wyskakują z wody, co wykorzystują inne Pokémony, takie jak Pidgeotto i łapią zdobycz w powietrzu.

Ten gatunek jest bardzo pospolity i można go spotkać w prawie każdym zbiorniku wodnym, nawet w kałuży. Jest w stanie przeżyć niezależnie od tego jak bardzo woda w nim jest zanieczyszczona.

Wielu ludzi zastanawia się, w jaki sposób ten Pokémon w ogóle przetrwał. Prawdą jest, że w przeszłości był trochę silniejszy. Dzisiejszy Magikarp ma tak słabe mięśnie, że porywa go każdy prąd wody. Z niewiadomych powodów, ten Pokémon ciągle pluska się bezskutecznie w wodzie i robi to także w trakcie walki, co często doprowadza do frustracji jego trenerów.

Wśród naukowców zachowanie tego Pokémona wzbudziło spore zainteresowanie. Okazuje się, że wysokość jego skoku może osiągnąć nawet dwa metry, a dojrzałe Magikarpy potrafią płynąc pod prąd wspiąć się na szczyt góry, gdzie zgodnie z legendą zmieniają się w smoki...

W Fire Red, Pokédex mówi o jego braku mocy i szybkości. Podczas gdy część o mocy jest prawdziwa, Magikarp osiąga 80 podstawowej szybkości, co czyni go całkiem szybkim.

Mimo że jest uważany za najsłabszego istniejącego Pokémona, jest siedem Pokémonów słabszych od niego i jeden równy, pod względem średniej podstawowych statystyk.

Pokemon ten uczy się tylko 3 ataków:

  • Splash(pl.-plusk)- Nic nie dający atak. Magikarp zna go od początku.
  • Tackle- Jeden z podstawowych ataków wielu pokemonów. Magikarp uczy się tego ataku dopiero na 15 poziomie. Jest to 2 atak.
  • Flail - lvl 30.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki