Fandom

Pokémon Wiki

Macy

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Macy

モエMoe

Macy.png
Macy
Płeć Żeńska
Miasto Mahogany
Region Johto
Stanowisko Trener
Debiut Miłość i walka

Macy jest Trenerką Pokémon z Miasta Mahogany, która wjechała na Srebrną Konferencję.

Historia

Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku Miłość i walka. Macy jest entuzjastką typu Ognistego i posiada co najmniej trzy takie Pokémony. Postanowiła zmiażdżyć Asha, ale gdy uratował ją od urazu, kiedy jej Vulpix został skradziony przez Zespół R i uratowany przez Asha, zaczęła go podziwiać. Później walczyła z Ashem w Srebrnej Konferencji, gdzie okazało się, że umiejętnie odwraca słabość jej preferowanego typu do typu Wodnego. Przegrała z Ashem, gdy jego Squirtle pokonał jej Electabuzza i Quilavę. Po bitwie, Macy powiedziała, że ze względu na to jak rozwija się w walce, jej Magcargo jest znakiem ich związku.

Macy pojawiła się na początku odcinka Jeden na jednego, gdzie walczyła z Jacksonem w drugim meczu rundy wstępnej. Wygrała mecz za pomocą Quilavy, ale ze względu na remis Asha z Jacksonem, została wyeliminowana z dalszej konkurencji. Pojawiła się podczas walki Asha z Garym.

Pokémony

Macy's Vulpix.png Vulpix

Vulpix Macy często jest postrzegany przy niej, ale nie został pokazany w walce. Został porwany przez Zespół R, ale w końcu Ash był w stanie go ocalić.

Ruchy Vulpixa nie są znane.

Debiut Miłość i walka
Macy's Magcargo.png Magcargo

Magcargo Macy pierwszy raz pojawił się jako Slugma. Po raz pierwszy pojawił się, kiedy został wysłany do walki z Totodile'em Asha, lecz wkrótce został odwołany. Został ponownie wyzwany do walki z Phanpy Asha. Został pobity przez Usunięcie Phanpy'ego.

Pojawił się jako Magcargo podczas walki Macy z Jacksonem na tablicy wyników. Mógł przekształcić się dzięki szkoleniu po przegranej z Ashem.

Znane ruchy Magcargo to: Miotacz Płomieni, Podwójny Zespół i Cios Ciałem.

Debiut Miłość i walka
Macy's Quilava.png Quilava

Quilava Macy był trzecim i ostatnim Pokémonem wykorzystanym przeciwko Ashowi. Po raz pierwszy został wysłany do walki z Phanpy Asha. Pomimo niekorzystnej sytuacji typu pokonał go. Po tym zwycięstwie został odesłany, ale został wysłany do walki ze Squirtle'em Asha. Po długiej walce, Quilava został znokautowany przez Hydro Pompę.

Quilava zna: Krąg Ognia, Szybki Atak, Prędkość i Miotacz Płomieni.

Debiut Miłość i walka
Macy's Electabuzz.png Electabuzz

Electabuzz był drugim Pokémonem Macy wykorzystanym przeciwko Ashowi. Macy używała go do pokrycia słabości jej zespołu, jednak dzięki Brockowi Ash wystawił Phanpy'ego. Electabuzz szybko został zwrócony, ale potem wrócił do walki z Totodile'em Asha. Pokonał Totodile'a, ale przegrał ze Squirtle'em Asha mimo typu korzystnego.

Znane ruchy Electabuzza to: Elektrowstrząs, Świetlisty Ekran, Gromo Cios i Stalowy Ogon.

Debiut Miłość i walka
Macy's Starmie.png Starmie

Starmie Macy był tylko postrzegany jak został pokonany przez Jacksona.

Ruchy Starmie nie są znane.

Debiut Jeden na jednego

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki