Fandom

Pokémon Wiki

Lyra

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lyra

コトネKotone

Lyra anime.pngLyra
Płeć Żeńska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Brązowy
Miasto New Bark
Region Johto
Stanowisko Trener
Debiut Ale jajo!

Lyra to postać debiutująca w odcinku Ale jajo!.

Historia

Ash i jego przyjaciele poznali Lyrę, gdy jej Marill powędrował i znalazła go wciśniętego między dwa budynki. Przedstawiła się jako Trener z Johto. Przyjechała do Sinnoh ze swoim przyjacielem, Khourym i jego ojcem. Później namawia Dawn do udziału w Festiwalu Johto. Dwie dziewczyny stoczyły bitwę, ale Lyra przegrała i w nagrodę dała Dawn jajo. Pod koniec odcinka, Lyra i Khoury dołączają do grupy Asha, ponieważ chcieli obejrzeć nadchodzące Pokazy Lilypad, w których Dawn będzie brała udział.

W odcinku Zagubieni w elektrowni!, Lyra podziwiała odwagę Asha i chciała, aby Khoury był taki jak on. Lyra nawet pyta Dawn, czy ona i Ash są parą, lecz Dawn szybko zaprzecza. W odcinku Rywalizacja o Gibla!, próbowała połączyć Khoury'ego i Dawn, zanim ostatecznie zaczęła czuć coś do niego.

W odcinku Walka o dwuwalkę, ona i Khoury stoczyli dwuwalkę przeciwko Ashowi i Dawn w Koloseum Lilypad. Zarówno Lyra jak i Khoury ostatecznie przegrali bitwę.

Później udała się z powrotem do Johto z Khourym i jego ojcem. Lyra miała ambitne plany dotyczące Whitney i Morty'ego. Ponadto, na jej wniosek Khoury zdecydował się być jej kumplem w podróżach. Obiecali Ashowi i Dawn, że kiedyś znowu się zobaczą.

Pokémony

Lyra's Marill.png Marill

Marill jest jednym z głównych Pokémonów Lyry i wydaje się być bardzo przywiązany do niej. Marill pierwszy raz pojawił się w odcinku Ale jajo! i to z powodu Marilla, Ash i jego przyjaciele spotkali się z Lyrą, ponieważ Ash pomógł mu, gdy został uwięziony pomiędzy dwoma budynkami, gdzie w pobliżu miał miejsce Festiwal Johto. W odcinku Zagubieni w elektrowni!, Marill był odpowiedzialny za uwięzienie Asha i jego przyjaciół w elektrowni.

Marill pojawił się również w odcinku Rywalizacja o Gibla!, gdzie jego czuły słuch pomógł wyszukiwać Gibla, który był przyczyną problemów w Centrum Pokémon.

Marill zna tylko Wodną Broń.

Debiut Ale jajo!
Lyra's Chikorita.png Chikorita

Chikorita jest starterem Lyry i była używana przez Lyrę do walki z Piplupem Dawn w odcinku Ale jajo! jako część Festiwalu Johto. Pomimo korzystnego typu, Chikorita został pokonana przez Dziobanie Piplupa.

Następnie, Chikorita pojawiła się w odcinku Walka o dwuwalkę, gdzie była wykorzystywana w dwuwalce obok Totodile'a Khoury'ego przeciwko Monferno Asha i Cyndaquilowi Dawn. Chociaż Chikorita była słaba przeciwko obu typom ognistym, to stoczyła dobrą walkę, ale został pokonana przez Krąg Ognia Cyndaquila i Miotacz Płomieni Monferno.

Chikorita zna takie ruchy jak: Akcja, Ostry Liść, Świetlisty Ekran i Słoneczny Promień.

Debiut Ale jajo!
Lyra's Girafarig.png Girafarig

Girafarig Lyry pojawił się na krótko w odcinku Zagubieni w elektrowni!, gdzie został użyty przez Lyrę, aby spróbować pomóc jej i jej przyjaciołom uciec z elektrowni po tym, jak zostali uwięzieni. Mimo swojej mocy, Girafarig nie był w stanie wyważyć drzwi.

Girafarig zna tylko Podwójny Cios.

Debiut Zagubieni w elektrowni!

Odznaki

File-LyraBadges.png

Odznaki Lyry

  • Odznaka Zefira
  • Odznaka Ula

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki