FANDOM

Lyra

コトネKotone

Lyra animeLyra
Płeć Żeńska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Brązowy
Miasto New Bark
Region Johto
Stanowisko Trener
Debiut Ale jajo!

Lyra to postać debiutująca w odcinku Ale jajo!.

Historia

Ash i jego przyjaciele poznali Lyrę, gdy jej Marill powędrował i znalazła go wciśniętego między dwa budynki. Przedstawiła się jako Trener z Johto. Przyjechała do Sinnoh ze swoim przyjacielem, Khourym i jego ojcem. Później namawia Dawn do udziału w Festiwalu Johto. Dwie dziewczyny stoczyły bitwę, ale Lyra przegrała i w nagrodę dała Dawn jajo. Pod koniec odcinka, Lyra i Khoury dołączają do grupy Asha, ponieważ chcieli obejrzeć nadchodzące Pokazy Lilypad, w których Dawn będzie brała udział.

W odcinku Zagubieni w elektrowni!, Lyra podziwiała odwagę Asha i chciała, aby Khoury był taki jak on. Lyra nawet pyta Dawn, czy ona i Ash są parą, lecz Dawn szybko zaprzecza. W odcinku Rywalizacja o Gibla!, próbowała połączyć Khoury'ego i Dawn, zanim ostatecznie zaczęła czuć coś do niego.

W odcinku Walka o dwuwalkę, ona i Khoury stoczyli dwuwalkę przeciwko Ashowi i Dawn w Koloseum Lilypad. Zarówno Lyra jak i Khoury ostatecznie przegrali bitwę.

Później udała się z powrotem do Johto z Khourym i jego ojcem. Lyra miała ambitne plany dotyczące Whitney i Morty'ego. Ponadto, na jej wniosek Khoury zdecydował się być jej kumplem w podróżach. Obiecali Ashowi i Dawn, że kiedyś znowu się zobaczą.

Pokémony

Lyra's Marill Marill

Marill jest jednym z głównych Pokémonów Lyry i wydaje się być bardzo przywiązany do niej. Marill pierwszy raz pojawił się w odcinku Ale jajo! i to z powodu Marilla, Ash i jego przyjaciele spotkali się z Lyrą, ponieważ Ash pomógł mu, gdy został uwięziony pomiędzy dwoma budynkami, gdzie w pobliżu miał miejsce Festiwal Johto. W odcinku Zagubieni w elektrowni!, Marill był odpowiedzialny za uwięzienie Asha i jego przyjaciół w elektrowni.

Marill pojawił się również w odcinku Rywalizacja o Gibla!, gdzie jego czuły słuch pomógł wyszukiwać Gibla, który był przyczyną problemów w Centrum Pokémon.

Marill zna tylko Wodną Broń.

Debiut Ale jajo!
Lyra's Chikorita Chikorita

Chikorita jest starterem Lyry i była używana przez Lyrę do walki z Piplupem Dawn w odcinku Ale jajo! jako część Festiwalu Johto. Pomimo korzystnego typu, Chikorita został pokonana przez Dziobanie Piplupa.

Następnie, Chikorita pojawiła się w odcinku Walka o dwuwalkę, gdzie była wykorzystywana w dwuwalce obok Totodile'a Khoury'ego przeciwko Monferno Asha i Cyndaquilowi Dawn. Chociaż Chikorita była słaba przeciwko obu typom ognistym, to stoczyła dobrą walkę, ale został pokonana przez Krąg Ognia Cyndaquila i Miotacz Płomieni Monferno.

Chikorita zna takie ruchy jak: Akcja, Ostry Liść, Świetlisty Ekran i Słoneczny Promień.

Debiut Ale jajo!
Lyra's Girafarig Girafarig

Girafarig Lyry pojawił się na krótko w odcinku Zagubieni w elektrowni!, gdzie został użyty przez Lyrę, aby spróbować pomóc jej i jej przyjaciołom uciec z elektrowni po tym, jak zostali uwięzieni. Mimo swojej mocy, Girafarig nie był w stanie wyważyć drzwi.

Girafarig zna tylko Podwójny Cios.

Debiut Zagubieni w elektrowni!

Odznaki

File-LyraBadges

Odznaki Lyry

  • Odznaka Zefira
  • Odznaka Ula