FANDOM

Lycanroc Asha (jap. サトシのルガルガン Satoshi's Rugaugan) - drugi złapany Pokémon Asha w Aloli. Zanim został złapany mieszkał u Profesora Kukuiego. Jest to Lycanroc Formy Zmierzchu.

Historia

Pod opieką Profesora Kukui

Ash and Rockruff

Ash i Rockruff

Jako dziki Pokemon, pewnego dnia przybył pod dom Profesora Kukui. Pokemon był cały wygłodzony i oszołomiony przez Taniec Chaosu jakiegoś Pokemona. Profesor Kukui dał mu jedzenie, co sprawiło, że Rockruff zdecydował się na pozostanie w jego domu. Od tamtego czasu Rockruff mieszka wraz z Kukui, jednak nigdy nie został złapany przez niego w Poke Ball.

Rockruff po raz pierwszy pojawił się w The Guardian's Challenge!, gdzie jadł obiad i bawił się z Ashem i Pikachu. Następnie był widziany z Profesorem Kukui, gdy obserwowali impreze powitalną dla Asha, którą przygotowali jego kolegów z klasy. Kukui planował zawalczyć z Rockruffem przeciwko Ashowi i Pikachu, ale walka została przerwana przez Tapu Koko, który sam chciał zawalczyć z Ashem.

W Rocking Clawmark Hill! Rockruff wrócił do domu ranny, powodując, że Ash i Profesor Kukui postanowili zbadać przyczynę jego obrażeń. Doprowadziło ich to do Wzgórza Clawmark, gdzie dowiedzieli się, że Rockruff walczył z innymi dzikimi Pokémonami, w tym z Magmarem. Dzięki pomocy Asha, Rockruff zdołał opanować Rzut Skałą, który pomógł pokonać Magmara. Pod koniec epizodu Profesor Kukui zaproponował Ashowi złapanie Rockruffa po tym, jak zobaczył ich więź.

z Ashem

W A Guardian Rematch!, Rockruff był użyty podczas swojej pierwszej oficjalnej bitwy,podczas której walczył z Mudbrayem Hirokiego. Podczas bitwy Rockruff po raz pierwszy użył Niebezpiecznej Szarży, którą zdołał pokonać Mudbraya.

W A Glaring Rivalry! Rockruff widział trening Asha z Rowletem i Littenem. Później był świadkiem bitwy między jego wyższą formą Lycanrociem, a Blastoisem, który szybko został pokonany przez Lycanroca, przez co Rockruff był pod wrażeniem. Ash później użył Rockruffa w walce przeciwko Gladionowi, w której walczył z jego Lycanrociem. Rockruff szybko został przytłoczony olbrzymią szybkością i ostrymi ruchami Lycanroca, ale nadal potrafił walczyć. Bitwa została przerwana przez Zespół R, który porwał Pikachu i Lycanroca.

Osobowość i cechy

Znane Ataki

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Akcja Rocking Clawmark Hill!
Gryzienie Rocking Clawmark Hill!
Rzut Szkałą Rocking Clawmark Hill!

Użyte Ruchy-Z

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Niebezpieczna Szarża A Guardian Rematch!

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Rockruff.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy pokemon z rodziny psowatych którego posiada Ash, Ash planował mieć Eevee ale jak dotąd nie złapał żadnego