FANDOM

Lycanroc (jap.ルガルガン Rugarugan) - Pokémon typu Kamień wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Specjalne umiejętności

Lycanroc Formy Południowej jest znany ze swojej szybkości, która zostawia przeciwników w osłupieniu. Unika on ciosów przeciwnika i atakuje go ostrymi kamieniami znajdującymi się na jego grzywie, kiedy prześlizguje się tuż koło nich.

Lycanroc Formy Północnej prowokuje swoich przeciwników do ataku, żeby następnie skontrować ich cios, kończąc w ten sposób pojedynek jednym potężnym uderzeniem. Im silniejszy jest jego przeciwnik, tym bardziej ekscytuje go walka. Nie przejmuje się ranami, jeżeli one oznaczają zwycięstwo. Walki przejmują go tak bardzo, że jego oczy zaczynają świecić.

Zachowanie

Lycanroc Formy Południowej jest posłuszny wobec swojego trenera. W szczególności, jeżeli ten trener zaakceptował go podczas jego bardziej buntowniczego okresu tuż przed ewolucją, to Lycanroc nigdy nie go nie zdradzi i będzie najbardziej wiernym partnerem.

Lycanroc Formy Północnej gardzi trenerami, którzy wydają mu rozkazy z którymi on się nie zgadza lub gdy trener zmusza go do walki. Z drugiej strony, poczuwa głębokie zaufanie z trenerem, który potrafi wykazać się siłą w walkach.

Środowisko naturalne

Lycanroc żyje samotnie w górach i na pustyniach i nie tworzy stada. Każdy z nich ma swoje własne terytorium, gdzie żyją bez napotykania się ze sobą, co pomaga unikać niepotrzebnych sporów.

Ewolucja

Rockruff ewoluuje w Lycanroca na poziomie 25. Forma jego ewolucji zależy od gry, w której ewoluuje.

  • W Pokémon Sun Rockruff ewoluuje w Lycanroca Formy Dnia, gdy osiągnie poziom 25 podczas dnia.
  • W Pokémon Moon Rockruff ewoluuje w Lycanroca Formy Nocy, gdy osiągnie poziom 25 podczas nocy.
  • W Pokémon Ultra Sun i Ultra Moon Rockruff ewoluuje w Lycanroca Formy Zmierzchu w czasie między 17:00 - 17:59.

Lycanroc nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Rockruff
Rockruff
kamienny
Pokemon Sun logo
Poziom 25 (dzień)
Lycanroc
Lycanroc
Forma Południowa
kamienny
Pokemon Moon logo
Poziom 25 (noc)
Lycanroc Midnight
Lycanroc
Forma Północna
kamienny

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

Poprzez wcześniejsze ewolucje

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Rockruff (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

  • Rockruff wydaje się być oparty na psie, szczególnie szpicu. Może być również wzorowany na wilku japońskim, często związanym ze skałami i górami.

Etymologia

  • Jego nazwa jest kombinacją słów rock (skała), ruff (onomatopeja szczekania) i rough (szorstki).
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją słów 岩 iwa (skała), ワン wan (onomatopeja szczekania), わんこ wanko (psi) i 子 ko (młode zwierzę).

Przypisy

Pokémony o nieprzemiennych formach