Fandom

Pokémon Wiki

Lycanroc

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
744MS.png Rockruff
Pokémon
Wishiwashi 746MS.png
#745
Generacja VII
Lycanroc
ルガルガン Lugarugan
745MS.png
Lycanroc.png
Forma Południowa

Lycanroc Midnight.png
Forma Północna

Pokémon Wilk
Typy
Kamień
Zdolności
Czujne Oko lub Piaskowy Nurek
Forma Południowa
Czujne Oko lub Werwa
Forma Północna

Niezłomność
Ukryta zdolność formy południowej
Bez Ochrony
Ukryta zdolność formy północnej
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
25 kg 0,8* m
1,1* m
Statystyki
HP
0
Atak
0
Obrona
0
Sp. Atak*
0
Sp. Obrona*
0
Szybkość
0
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08.png Plik:F745.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Lycanroc

Lycanroc (Jap. ルガルガン Lugarugan) - Pokémon wprowadzony w VII generacji o typie Kamień.

Ewoluuje z Rockruffa na poziomie 25. Forma jego ewolucji zależy od gry, w której ewoluuje.

  • W Pokémon Sun, Rockruff ewoluuje w Formę Południową Lycanroca, gdy wejdzie na 25 poziom podczas dnia.
  • W Pokémon Moon, Rockruff ewoluuje w Formę Północną Lycanroca, gdy wejdzie na 25 poziom podczas nocy.

Biologia

W świecie Pokémon Sun energia słoneczna Solgaleo wpłynęła na Rockruffa tak, że ten zmienił się w Południowego Lycanroca.

Lycanroc żyje samotnie w górach i na pustyniach i nie tworzy stada. Każdy z nich ma swoje własne terytorium, gdzie żyją bez napotykania się ze sobą, co pomaga unikać niepotrzebnych sporów.

Ten Pokémon jest posłuszny wobec swojego trenera. W szczególności, jeżeli ten trener zaakceptował go podczas jego bardziej buntowniczego okresu tuż przed ewolucją, to Lycanroc nigdy nie go nie zdradzi i będzie najbardziej wiernym partnerem.

Północna Forma Lycanroca jest znana ze swojej szybkości, która zostawia przeciwników w osłupieniu. Unika on ciosów przeciwnika i atakuje go ostrymi kamieniami znajdującymi się na jego grzywie, kiedy prześlizguje się tuż koło nich.[1]

Kiedy Rockruff zostanie skąpany w księżycowym świetle Lunali w świecie Pokémon Moon, ten zmieni się w Północnego Lycanroca.

Ten Lycanroc prowokuje swoich przeciwników do ataku, żeby następnie skontrować ich cios, kończąc w ten sposób pojedynek jednym potężnym uderzeniem. Im silniejszy jest jego przeciwnik, tym bardziej ekscytuje go walka. Nie przejmuje się ranami, jeżeli one oznaczają zwycięstwo. Walki przejmują go tak bardzo, że jego oczy zaczynają świecić.

Ten Pokémon gardzi trenerami, którzy wydają mu rozkazy z którymi on się nie zgadza lub gdy trener zmusza go do walki. Z drugiej strony, poczuwa głębokie zaufanie z trenerem, który potrafi wykazać się siłą w walkach.[2]

Ewolucja

Rockruff
Rockruff
Kamień
Pokemon Sun logo.png W Pokemon Sun Lycanroc
Lycanroc
Forma południowa
Kamień
Rockruff
Rockruff
Kamień
Pokemon Moon logo.png W Pokemon Moon Lycanroc
Lycanroc
Forma północna
Kamień

Ciekawostki

Pochodzenie

Forma Południowa Lycanroca jest bazowana na wilku, zaś Forma Północna na wilkołaku.

Etymologia

Lycanroch może być kombinacją lycanthropy i rock.

Lugarugan może być kombinacją słów Rougarour, czyli legendarna bestia na wzór wilkołaka, loup-garou, ガルル garuru i 岩 gan.

Przypisy

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki