FANDOM

Lurantis to Pokémon o typie trawiastym, wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Lurantis losuje sobie przeciwników blisko siebie poprzez kwiatopodobny wygląd i aromat, a potem atakuje je. Mówi się, że jest najbardziej wspaniałym trawiastym Pokémonem ze wszystkich, ze względu na jego błyskotliwe zabarwienie i eleganckie ruchy. Pojawienie Lurantis jest utrzymywane poprzez dogłębną pielęgnację. Będzie ufać trenerowi, który dobrze się nim zaopiekuje, ale te podobno mają trudny czas, gdyż trenerzy są coraz bardziej leniwi.

Lurantis może nauczyć się Słoneczne Ostrze, ruchu, który uwalnia belkę w kształcie ostrza, która uderza w cel. Ostrze jest tak ostre, że potrafi przeciąć skałę. Słoneczne Ostrze jest ruchem, którego ma żaden Pokémon nie potrafił wcześniej użyć. Słonecznym Ostrzem Lurantis absorbuje energię słoneczną, a następnie uwalnia potężny atak podczas drugiej tury. Lurantis jest Pokémonem Totemem wśród bujnej dżungli, w miejscu testów ma Wyspie Akala. [...][1]

Dymorfizm płciowy

Ewolucja

Fomantis ewoluuje w Lurantisa na poziomie 34 w dzień. Lurantis nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Fomantis
Fomantis
trawiasty
Poziom 34 (dzień) Lurantis
Lurantis
trawiasty

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

Poprzez wcześniejsze ewolucje

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Lurantis (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

Etymologia

  • Jego nazwa jest kombinacją wyrazów lure (wabik, pokusa), allure (wabić), fleur (kwiat w języku francuskim) oraz mantis (modliszka).
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją słów 蘭 ran (storczyk) i angielskiego, nieco zmodyfikowanego mantis (modliszka).

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki