Fandom

Pokémon Wiki

Luke

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Luke
250px
ルーク Luke
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Brązowy
Miasto Nieznane
Region Unova
Stanowisko Trener
Debiut Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!
Postać

Luke to powtarzająca się postać, która zadebiutowała w odcinku Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!.

Historia

Plik:Luke camera.png
Luke pracował w najstarszym kinie w swoim rodzinnym mieście z panem Matthewsem, który pomagał z projekcjami w zamian za oglądanie filmów za darmo. Od czasu do czasu dostrzegał jedną z bohaterek filmu na widowni. Zaintrygowany, w czasie jednego z filmu udał się, by to sprawdzić, a ona okazała się Zoruą. Go i Zoruę łączyła wspólna miłość do filmów i zaoferował jej rolę w filmie, w którym był reżyserem. Musiała grać wszystkich aktorów. Rozgniewana, Zorua uciekła, a poszukując jej, Luke spotkał Asha, Iris i Cilana, którzy zgodzili się pomóc w poszukiwaniu.

Po tym jak Zorua została znaleziona, Cilan wypracował przyczynę frustracji Zoruy i ona i Luke pogodzili się. Grupa zgłosiła się do grania innych postaci, dając Zorurze tylko jedną rolę. Zespół R prawie zrujnował jego film, kiedy próbował ukraść Zoruę, ale dzięki improwizacji Cilana, jego film ocalał. Po tym jak film Luke'a miał premierę w kinach, Luke postanowił wziąć udział w turnieju Dona George'a.

Luke towarzyszył grupie do kolonii Nimbasa i zarejestrował się w turnieju Klubowych Bitew w odcinku Emocje w Nimbasie!. Dokumentował wydarzenia, które odbywają się na boisku i poza bitwami, używając kamery wideo. Od czasu do czasu dokumentowanie zostawało przerwane przez Biancę, która była ciekawa i chciała dowiedzieć się, gdzie była jego Zorua. Pierwszym przeciwnikiem Luke'a w turnieju był Scooter. W odcinku Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!, walczył z wykorzystaniem swojego Goletta przeciwko Darmanitanowi i zwyciężył.

W odcinku Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!, Luke ujawnił, że posiada Larvestę, kiedy walczył z Cilanem. Pomimo niekorzystnej sytuacji typu ze względu na silny ruch Poparzenie, Larvescie udało się pokonać Stunfiska Cilana i Luke awansował do półfinału. W odcinku Finał Klubowych Bitew: Narodziny Bohatera!, Luke walczył z Iris w półfinale turnieju Bitwy Klubu, gdzie jego Golett został pokonany przez nowo-nauczoną Zniewagę Axew, co wyeliminowało Luke'a z turnieju. Na końcu odcinka, Luke opuścił Asha i grupę.

Ponownie pojawił się w odcinku An Epic Defense Force!, chcąc uczestniczyć w konkurencji Studiów Pokéstar w mieście Virbank. Po spotkaniu się z grupą, zwerbował ich do nowego filmu, który zakończył się wygraną w konkursie.

Osiągnięcia

Pokémony

Zorua ♀
200pxDebiut: Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!

Osobny artykuł: Zorua Luke'a

Zorua Luke'a pojawiła się przed trenerem w postaci kobiety z filmu. Później wykorzystała swoje umiejętności do zmiany w Iris, Pikachu, Axew w celu ucieczki od Luke'a. Po pogodzeniu się ze swoim trenerem, pełniła rolę księżniczki w filmie. Później została porwana przez Zespół R i uratowana przez Cilana i Asha.

Ataki
Kula Cienia i Nocne Oszołomienie
Golett

Osobny artykuł: Golett Luke'a

Golett pomagał Luke'owi w filmie poprzez noszenie jego wyposażenia, w szczególności aparatu. Również przyczynił się do robienia rekwizytów i broni do filmu.

Ataki
Kula Cienia, Cios Cienia, Mega Uderzenie, Podwójny Zespół i Żyroskop
Leavanny

Podobnie jak Golett, Leavanny pomagał Luke'owi w jego filmie. Był odpowiedzialny za szycie ubrań ze Swadloonem Asha.

Pojawił się ponownie w odcinku An Epic Defense Force!, gdzie odegrał pewną rolę w najnowszym filmie Luke'a. Zagrał jednego z leśnych Pokémonów, które zostały porwane przez antagonistę filmu granego przez Cilana.

Ataki
Brak
Larvesta
800px-Luke Larvesta.png

Luke używał Larvestę przeciwko Stunfiskowi Cilana w drugiej rundzie w turnieju Klubowych Bitew. Używał Pajęczej Nici, by utrudniać ruchy Stunfiskowi poprzez zaplątacie go w całości, ale Stunfisk został uwolniony, gdy dobrowolnie poddał się Miotaczowi Płomieni Larvesty, który spalił sieć. Następnie używał Strzału Siecią tworząc powłokę ochronną wokół siebie w celu ochrony przed Poparzeniem Stunfiska. Po wylocie Stunfiska w powietrze, Larvesta zaatakował go potężnym Miotaczem Płomieni, wygrywając mecz dla Luke'a.

Luke powiedział, że Larvesta jest odpowiedzialny za efekty specjalne przy tworzeniu filmów.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki