FANDOM

Luke
250px
ルーク Luke
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Brązowy
Miasto Nieznane
Region Unova
Stanowisko Trener
Debiut Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!
Postać

Luke to powtarzająca się postać, która zadebiutowała w odcinku Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!.

Historia

Plik:Luke camera.png
Luke pracował w najstarszym kinie w swoim rodzinnym mieście z panem Matthewsem, który pomagał z projekcjami w zamian za oglądanie filmów za darmo. Od czasu do czasu dostrzegał jedną z bohaterek filmu na widowni. Zaintrygowany, w czasie jednego z filmu udał się, by to sprawdzić, a ona okazała się Zoruą. Go i Zoruę łączyła wspólna miłość do filmów i zaoferował jej rolę w filmie, w którym był reżyserem. Musiała grać wszystkich aktorów. Rozgniewana, Zorua uciekła, a poszukując jej, Luke spotkał Asha, Iris i Cilana, którzy zgodzili się pomóc w poszukiwaniu.

Po tym jak Zorua została znaleziona, Cilan wypracował przyczynę frustracji Zoruy i ona i Luke pogodzili się. Grupa zgłosiła się do grania innych postaci, dając Zorurze tylko jedną rolę. Zespół R prawie zrujnował jego film, kiedy próbował ukraść Zoruę, ale dzięki improwizacji Cilana, jego film ocalał. Po tym jak film Luke'a miał premierę w kinach, Luke postanowił wziąć udział w turnieju Dona George'a.

Luke towarzyszył grupie do kolonii Nimbasa i zarejestrował się w turnieju Klubowych Bitew w odcinku Emocje w Nimbasie!. Dokumentował wydarzenia, które odbywają się na boisku i poza bitwami, używając kamery wideo. Od czasu do czasu dokumentowanie zostawało przerwane przez Biancę, która była ciekawa i chciała dowiedzieć się, gdzie była jego Zorua. Pierwszym przeciwnikiem Luke'a w turnieju był Scooter. W odcinku Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!, walczył z wykorzystaniem swojego Goletta przeciwko Darmanitanowi i zwyciężył.

W odcinku Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk!, Luke ujawnił, że posiada Larvestę, kiedy walczył z Cilanem. Pomimo niekorzystnej sytuacji typu ze względu na silny ruch Poparzenie, Larvescie udało się pokonać Stunfiska Cilana i Luke awansował do półfinału. W odcinku Finał Klubowych Bitew: Narodziny Bohatera!, Luke walczył z Iris w półfinale turnieju Bitwy Klubu, gdzie jego Golett został pokonany przez nowo-nauczoną Zniewagę Axew, co wyeliminowało Luke'a z turnieju. Na końcu odcinka, Luke opuścił Asha i grupę.

Ponownie pojawił się w odcinku An Epic Defense Force!, chcąc uczestniczyć w konkurencji Studiów Pokéstar w mieście Virbank. Po spotkaniu się z grupą, zwerbował ich do nowego filmu, który zakończył się wygraną w konkursie.

Osiągnięcia

Pokémony

Zorua ♀
200pxDebiut: Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!

Osobny artykuł: Zorua Luke'a

Zorua Luke'a pojawiła się przed trenerem w postaci kobiety z filmu. Później wykorzystała swoje umiejętności do zmiany w Iris, Pikachu, Axew w celu ucieczki od Luke'a. Po pogodzeniu się ze swoim trenerem, pełniła rolę księżniczki w filmie. Później została porwana przez Zespół R i uratowana przez Cilana i Asha.

Ataki
Kula Cienia i Nocne Oszołomienie
Golett

Osobny artykuł: Golett Luke'a

Golett pomagał Luke'owi w filmie poprzez noszenie jego wyposażenia, w szczególności aparatu. Również przyczynił się do robienia rekwizytów i broni do filmu.

Ataki
Kula Cienia, Cios Cienia, Mega Uderzenie, Podwójny Zespół i Żyroskop
Leavanny

Podobnie jak Golett, Leavanny pomagał Luke'owi w jego filmie. Był odpowiedzialny za szycie ubrań ze Swadloonem Asha.

Pojawił się ponownie w odcinku An Epic Defense Force!, gdzie odegrał pewną rolę w najnowszym filmie Luke'a. Zagrał jednego z leśnych Pokémonów, które zostały porwane przez antagonistę filmu granego przez Cilana.

Ataki
Brak
Larvesta
800px-Luke Larvesta

Luke używał Larvestę przeciwko Stunfiskowi Cilana w drugiej rundzie w turnieju Klubowych Bitew. Używał Pajęczej Nici, by utrudniać ruchy Stunfiskowi poprzez zaplątacie go w całości, ale Stunfisk został uwolniony, gdy dobrowolnie poddał się Miotaczowi Płomieni Larvesty, który spalił sieć. Następnie używał Strzału Siecią tworząc powłokę ochronną wokół siebie w celu ochrony przed Poparzeniem Stunfiska. Po wylocie Stunfiska w powietrze, Larvesta zaatakował go potężnym Miotaczem Płomieni, wygrywając mecz dla Luke'a.

Luke powiedział, że Larvesta jest odpowiedzialny za efekty specjalne przy tworzeniu filmów.