Wikia

Pokepédia

Ludicolo Brocka

Komentarze0
2541stron na
tej wiki
Ludicolo Brocka
Brock Ludicolo
タケシのルンパッパ Takeshi's Runpappa
Informacje
Debiut Podły Lotad
Miejsce złapania Trasa 104
Ewoluuje w Zabierz Lombre do domu
Bo w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na raz
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Sala Marmoria
LotadLombreLudicolo
Ten Pokémon spędził 51 odcinków jako Lotad i 42 odcinki jako Lombre.

Ludicolo Brocka był pierwszym Pokémonem złapanym przez Brocka w Hoenn (ogólnie szóstym).

Historia

Przed wstąpieniem do zespołu Brocka w odcinku Podły Lotad, Lotad należał do stada Lotadów żyjących w pobliżu Kwiaciarnii między Petalburgiem a Rustboro. Był słaby w porównaniu do innych Lotadów, ale dzięki kilku zachętom Brocka, w końcu był w stanie używać wody, a także podlewać rośliny. Wkrótce potem dołącza do zespołu Brocka po ratowaniu kolegów Lotadów przez Zespołem R.

Brock Lotad

Lotad

Osobowość Lotada była nieco podobna do Psyducka Misty, choć nie jest tak frustrujący. Zwykle miał nieobecne spojrzenie na temat i powoli reagował na zdarzenia występujące wokół niego. Mimo to pozostał godnym zaufania Pokémonem na wezwanie do walki lub do pomocy Brockowi. Stał wiernie po stronie Brocka, kiedy opiekował się rannym Sharpedo w odcinku Atak Sharpedo!. W odcinku Misja Mudkip, Lotad ratował Mudkipa. Od tego czasu dwa wodne stworzenia często były używane razem, zwykle do uruchomienia dwóch Wodnych Broni.

Lotad ewoluował w odcinku Zabierz Lombre do domu, po wpadnięciu do studni. Mieszkańcy pobliskiej wsi twierdzili, że Lombre to "Wodny Pan", i wyrazili nadzieję, że będzie w stanie pokonać suszę Solrocka. Jako Lombre, nadal często był wykorzystywany z Mudkipem. Ponieważ wygląda podobnie do człowieka noszącego sombrero, Lombre występował obok Brocka, który nosił strój paradny.

Brock Lombre

Lombre

W odcinku Bo w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na raz, Mawile zakochała się w pozornie obojętnym Lombre. Brock chciał odwzajemnić uczucia Lombre, aby mógł zbliżyć się do Trenerki Mawile, Samanthy. Później, podczas gdy Mawile i Samantha występowali na scenie, Lombre przeszukiwał rzeczy Samanthy, odkrywając Kamień Wody. Kontakt z Kamieniem Wody spowodował jego ewolucję w Ludicolo, jak również zmianę osobowości. Jako Ludicolo jest o wiele bardziej przyjazny i energiczny i chciał wracać do Mawile. Niestety dla Ludicolo (i Brocka), Mawile nie chciała mieć nic wspólnego z pełni rozwiniętym Pokémonem i przeniosła się do innego Pokémona, a mianowicie Psyducka. Chociaż dziwiło go to, Ludicolo szybko wróci do szczęśliwego stanu. Ze względu na to, ilu braci i sióstr polubiło Ludicolo, Brock zostawił go wraz z rodziną w Marmorii. Ludicolo pojawił się również w odcinku Gruntowna zamiana, gdzie okazało się, że rodzice Brocka zabrali Ludicolo z nimi na wakacje, by mógł nosić ich bagaż.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki