FANDOM

Lucian

ゴヨウGoyō

File-DP035Lucian
Płeć Męska
Kolor oczu Fioletowy
Kolor włosów Fioletowy
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Stanowisko Elitarny Trener
Specjalizacja Typ Psychiczny
Debiut w Spotkanie z mistrzem

Lucian jest mistrzem typu Psychicznego i członkiem Elitarnej Czwórki Sinnoh.

Historia

Pojawił się w odcinku Spotkanie z mistrzem. Najpierw jest pokazany w telewizji, gdzie używa swojego Girafariga, a potem Ash, Dawn i Brock spotykają go w Centrum Pokémon. Stoczył walkę z Dawn. Dawn wybrała Buizela, a Lucian wybrał Bronzonga. Ataki Buizela zadawały małe efekty, a więc Bronzong wygrał. W odcinku Tajniki treningu walczył z Cynthią i jej Garchompem. Przegrał tę walkę.

Pokémony

Lucian's Bronzong Bronzong
Bronzong to główny Pokémon Luciana. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Spotkanie z mistrzem. W tym odcinku dwa razy walczył z Buizelem Dawn. Pierwszą walkę Bronzong wygrał z łatwością, przez co Buizel miał depresję, lecz dzięki pomocy Luciana poprawił mu się humor i stoczyli drugą walkę. W tej walce nikt nie wygrał, ponieważ Lucian odwołał Bronzonga w połowie walki. W odcinku Tajniki treningu widać w telewizji jego walkę z Garchompem Cynthii. Mimo że okazał się silnym przeciwnikiem w walce z Mistrzynią Ligi Sinnoh, przegrał ze smoczym Pokémonem.

Bronzong zna takie ruchy jak: Stalowa Obrona, Żyroskop i Błysko Działo.

Debiut Spotkanie z mistrzem
Lucian's Girafarig Girafarig

Girafarig Luciana został zaobserwowany w telewizji, w walce z nieznanym trenerem i jego Scizorem. Był w stanie łatwo obronić wszystkie ataki Scizora i ostatecznie pokonał go Psychopromieniem.

Girafarig zna tylko Psychopromień.

Debiut Spotkanie z mistrzem

Elitarna Czwórka z Sinnoh

VSAaronElitarna Czwórka
Aaron

VSBerthaElitarna Czwórka
Bertha

VSFlintElitarna Czwórka
Flint
VSLucianElitarna Czwórka
Lucian
VSCynthia Mistrz
Cynthia