Fandom

Pokémon Wiki

Luana

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Luana
250px
ルリコ Ruriko
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Czerwony
Miasto Wyspa Kumquat
Region Wyspy Pomarańczowe
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Kumquat
Odznaka Odznaka Nefrytowej Gwiazdy
Wyzwanie Podwójna walka
Debiut Podwójne kłopoty
Postać

Luana jest Liderką Sali na Kumkwatowej Wyspie. Daje Odznakę Nefrytowej Gwiazdy trenerom, którzy ją pokonają, a specjalizuje się w podwójnych walkach.

Historia

Luana posiada luksusowy hotel na Wyspie Kumquat, który również może służyć jako jej sala. Trenerzy często zatrzymują się w hotelu, aby pomóc przygotować się do bitwy. Rzeczywista sala wydaje się być największą na Pomarańczowych Wyspach, poza Stadionem Pummelo.

Kiedy Ash po raz pierwszy spotkał Luanę w Podwójne kłopoty, pomyliła go ze swoim synem, Travisem; Ash ma uderzające podobieństwo do Travisa, który także ma Pikachu. Tęskni ona za synem i chce się nim zaopiekować ponownie. Strony macierzyństwa Luany rozszerzają się do jej Pokémonów, którymi opiekuje się głęboko, traktując każdego jak własne dziecko.

Po pomaganiu Ashowi zatrzymać Zespół R, on i Luana stoczyli w sali podwójną walkę - pierwszą oficjalną podwójną bitwę w historii anime Pokémon.

Ash używał Pikachu i Charizarda w meczu. Mimo początkowej niechęci do współpracy, dwójka w końcu zebrała się razem i byli w stanie pokonać Pokémony Luany.

Pokémony

Alakazam
200pxDebiut: Podwójne kłopoty Będąc jednym z Pokémonów Luany, Alakazam jest silnym Pokémonem, który nauczył się walczyć w pracy zespołowej wraz Marowakiem. Mając w posiadaniu Psychiczny Cios, jest on w stanie unieruchomić Pokémony. Korzystając z wydajnego Hiper Promienia, może poważnie uszkodzić przeciwnika. Jednak po tym jak się przewrócił, Hiper Promień spowodował jego przegranie w bitwie Luany z Ashem.
Ataki
Odbicie, Psychiczny Cios i Hiper Promień
Marowak
200pxDebiut: Podwójne kłopoty Marowak jest jednym z Pokémonów Luany. Zna Kościorang. Po zaatakowaniu przez Sejsmiczny Wstrząs Charizarda, Marowak nie został skonsternowany. Kiedy Hiper Promień zerwał się po polu bitwy, uderzył Marowaka, pokonując dwa Pokémony Luany, dając Ashowi zwycięstwo w ​​meczu.
Ataki
Kościorang i Powalenie
Liderzy Sal z Pomarańczowego Archipelagu
Plik:FileCoral-Eye Badge.png

Cissy
z Wyspy Mikan

Plik:FileSea Ruby Badge.png

Danny
z Wyspy Środka

Plik:FileSpike Shell Badge.png

Rudy
z Wyspy Trovita

Plik:FileJade Star Badge.png

Luana
z Wyspy Kumquat

Mistrz
Drake
z Wyspy Pummelo

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki