FANDOM

Pokémon Loudred to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje z Whismura, a przekształca się w Explouda.

Biologia

Fizjologia

Loudred to średnie niebieskie stworzenie. Ma ogromne usta o żółtych wargach i zęby na każdym rogu. Ponieważ usta są często otwarte, jego duży język i gardło są widoczne. W rzadkich przypadkach jego usta postrzegane są jako zamknięte, a jego górne zęby mogą wystawać. Ma mały nos i okrągłe uszy przypominające głośniki. Loudred ma ręce z trzema palcami i krótkie nogi z dwoma palcami, a pod stopami widnieją żółte koła.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Podobnie jak reszta rodziny ewolucyjnej, jest w stanie rozdzierać uszy hałasem. Wykorzystuje swoje okrągłe uszy jak głośniki i buduje swoją siłę przez depczenie ziemi. Po zakończeniu krzyczenia, na chwilę traci słuch.

Zachowanie

W przeciwieństwie do Whismurów, Loudredy wydają się być bardzo głośne i bardzo aktywne. Również wydają się być bardzo drażliwe i szybko wpadają w gniew. W bitwie, ma tendencję do karania swoich wrogów przez krzyczenie na nich.

Siedlisko

Loudredy mieszkają w wysokiej trawie, ale wolą jaskinie.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Loudred po raz pierwszy pojawił się w odcinku Dziura pełna kłopotów. Później pojawił się w kilku kolejnych odcinkach.

Loudred również pojawił się w odcinku Musimy tańczyć!!.

Loudred pojawił się także pod własnością Guya w odcinku Exploud i wszystko jasne!. Później ewoluował.

Drugoplanowe role

Loudred również pojawił się w odcinku Twardziel Jigglypuff. Jego właścicielem był Mitch Mitchum.

Loudred pojawił się w odcinkach Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Time & Darkness i Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky - Beyond Time & Darkness jako członek Gildii Wigglytuffa.

Loudred pojawił się w odcinku Letnia szkoła już nas woła.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG026 Loudred, Pokémon Krzykacz. Swoim potężym głosem może wysadzić w powietrze drewniany dom. Jego uszy działają jak głośniki.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
AG138 Loudred, Głośny Pokémon. Loudred potrafi tupać nogami i emitować potężne ultradźwięki, tak potężne, że potrafią niszczyć całe domy.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki