FANDOM

293MS Whismur
Pokémon
Exploud 295MS
#294
Generacja III
Loudred
ドゴーム Dogohmb
294MS
Loudred

Pokémon Głośny
Typy
Normal
Zdolności
Soundproof Scrappy
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
PotworyLądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
40,5 kg 1,0 m
Statystyki
HP
84
Atak
71
Obrona
43
Sp. Atak
71
Sp. Obrona
43
Szybkość
48
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 Plik:F294.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Loudred
Loudred (jap.ドゴーム Dogohmb) - Pokémon typu Normal wprowadzony w generacji III. Ewoluuje z Whismura na poziomie 20 i przekształca się w Explouda na poziomie 40.

Biologia

Fizjologia

Loudred to średnie niebieskie stworzenie. Ma ogromne usta o żółtych wargach i zęby na każdym rogu. Ponieważ usta są często otwarte, jego duży język i gardło są widoczne. W rzadkich przypadkach jego usta postrzegane są jako zamknięte, a jego górne zęby mogą wystawać. Ma mały nos i okrągłe uszy przypominające głośniki. Loudred ma ręce z trzema palcami i krótkie nogi z dwoma palcami, a pod stopami widnieją żółte koła.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Podobnie jak reszta rodziny ewolucyjnej, jest w stanie rozdzierać uszy hałasem. Wykorzystuje swoje okrągłe uszy jak głośniki i buduje swoją siłę przez depczenie ziemi. Po zakończeniu krzyczenia, na chwilę traci słuch.

Zachowanie

W przeciwieństwie do Whismurów, Loudredy wydają się być bardzo głośne i bardzo aktywne. Również wydają się być bardzo drażliwe i szybko wpadają w gniew. W bitwie, ma tendencję do karania swoich wrogów przez krzyczenie na nich.

Środowisko naturalne

Loudredy mieszkają w wysokiej trawie, ale wolą jaskinie.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Loudred po raz pierwszy pojawił się w odcinku Dziura pełna kłopotów. Później pojawił się w kilku kolejnych odcinkach.

Loudred również pojawił się w odcinku Musimy tańczyć!!.

Loudred pojawił się także pod własnością Guya w odcinku Exploud i wszystko jasne!. Później ewoluował.

Drugoplanowe role

Loudred również pojawił się w odcinku Twardziel Jigglypuff. Jego właścicielem był Mitch Mitchum.

Loudred pojawił się w odcinkach Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Time & Darkness i Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky - Beyond Time & Darkness jako członek Gildii Wigglytuffa.

Loudred pojawił się w odcinku Letnia szkoła już nas woła.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG026 Loudred, Pokémon Krzykacz. Swoim potężym głosem może wysadzić w powietrze drewniany dom. Jego uszy działają jak głośniki.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
AG138 Loudred, Głośny Pokémon. Loudred potrafi tupać nogami i emitować potężne ultradźwięki, tak potężne, że potrafią niszczyć całe domy.