Fandom

Pokémon Wiki

Lotad

3141stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Lotad to Pokémon typu wodnego i trawiastego. Ewoluuje w Lombre'a, a potem w Ludicolo.

Biologia

Fizjologia

Lotad ma niebieskie ciało z żółtymi ustami. Ma sześć niebieskich małych nóg. Wydaje się, że ma na plecach lilię. Uważa się, że gdy liść Lotada staje się zbyt duży, zaczyna się unosić na wodzie.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Lotad posiada większość umiejętności zarówno trawiastego jak i wodnego Pokémona. Jest zdolny do fotosyntezy. Może także służyć jako prom dla mniejszych Pokémonów, które nie potrafią pływać.

Zachowanie

Lotad jest zazwyczaj dość spokojny i zrelaksowany. W rzadkich przypadkach, porusza się na lądzie w poszukiwaniu czystej wody. Jeśli nie pije wody zbyt długo, liść na jego głowie więdnie.

Siedlisko

Lotad mieszka przeważnie w wilgotnych miejscach, takich jak jeziora i stawy, gdzie może pływać.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

Lotad Brocka

Lotad pojawił się w odcinku Podły Lotad. Trzy siostry posiadały kwiaciarnię i kilka Lotadów. Jeden z tych Lotadów został dany Brockowi. Ten szczególny Lotad był nieco powolny. Przekształcił się w Lombre'a, a potem w Ludicolo.

Inne

Inny Lotad pojawił się w odcinku Mamy Pofinkowy plan!. Należał do Forsythii.

Drugoplanowe role

Lotad pierwszy raz pojawił się w odcinku Ostatnie fotografie z Johto.

Lotad pojawił się na statku w Centrum Pokémon w odcinku Kolekcjoner pucharów.

Lotad również pojawił się w odcinku Jedna wielka rodzina Happiny w fantazji Jessie.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG012 Lotad, Pokémon Wodorost. Lotad zamieszkuje spokojne akweny, takie jak jeziora i stawy.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki