Fandom

Pokémon Wiki

Lopunny

3141stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Lopunny to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje z Buneary.

Biologia

Fizjologia

Lopunny wyglądem przypomina wielkiego królika, tak zwanego "długouchego". Jej charakterystyczną cechą są uszy zakończone kremowym puszkiem. Są długie, na początku brązowe, a później kremowe. Pod spodem są w kolorze ciemnego różu. Na małej głowie ma długie, spiczasto ułożone "brwi", w takim kolorze jak końce uszu. Jej oczy są brązowe z czarnym blaskiem pośrodku. Ma malutki, trójkątny, brązowy nosek, pod którym znajduje się uśmiech Lopunny. Gdy się śmieje, widać jej różowy język. Pod głową znajduje się smukła szyja Lopunny, często zakrywana przez łapy z kremowym puszkiem przy palcach. Pokémon posiada smukłą sylwetkę pokrytą miękkim, brązowym futerkiem. Ma dość szeroko rozstawione biodra i wielki, okrągły ogon z tyłu. Ma masywne uda zakończone kremowymi "kozaczkami" pod postacią dalszej części nóg. Nie widać oddzielenia nogi od stopy.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Dzięki długim nogom Lopunny potrafi wysoko oraz daleko skakać. Dzięki futerku w kolorze kremowym i długim uszom, Pokémon potrafi wyczuć niebezpieczeństwo.

Zachowanie

Lopunny jest bardzo ostrożnym Pokémonem (jak na królika przystało). Jej futerko potrafi kontaktować się z otoczeniem i przeczuwać co się stanie za kilka sekund. Jest płochliwa i trudno ją złapać. Najlepiej zrobić to, gdy jest jeszcze w swojej mniejszej ewolucji. Lopunny jest nieufna, dlatego najlepiej zdobyć jej zaufanie robiąc jakąś rzecz wartą jej uwagi i zaakceptowania.

Siedlisko

Lopunny zamieszkują lasy i łąki, chociaż może również znaleźć je na lodowych górach.

Dieta

Lopunny jest najprawdopodobniej roślinożercą, jednak nie jest to udowodnione. Je też karmę i jagody.

W anime

Lopunny zadebiutował w odcinku Stylowe wejście! jako Pokémon PokéStylistki imieniem Paris.

Lopunny pojawił się w fantazji Meowtha w odcinku W zupie siła!.

Lopunny Nando zadebiutował w odcinku Kiedy los zatacza koło....

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki