Fandom

Pokémon Wiki

Lombre

3205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Lombre to Pokémon typu wodnego i trawiastego. Ewoluuje z Lotada, a przekształca się w Ludicolo przy kontakcie z Kamieniem Wody.

Biologia

Fizjologia

Lombre jest głównie niebieski, ze wzorem zieleni rozciągającym się od boków jego głowy w dół do stóp, z wyłączeniem zaokrąglonych uszu. Ma czerwone usta i większą lilię na głowie niż jego pre-ewolucja. Lilia sama w sobie posiada wycięcie, a ze względu na dwunożną postawę Lombre'a, przypomina sombrero. Jego ramiona są długie w porównaniu do ciała i mają cztery palce w kolorze czerwonym i jeden kciuk. Nogi Lombre'a są zielone i mają trzy czerwone palce.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Lombre posiada większość umiejętności zarówno trawiastego jak i wodnego Pokémona.

Zachowanie

Lombre jest złośliwym Pokémonem. Prowadzi nocny tryb życia, śpi na brzegu w łóżku z trawy wodnej i staje się aktywny w nocy.

Siedlisko

Lombre żyje w rzekach i na brzegach zbiorników wodnych.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Lombre żywi się też mchem wodnym, który rośnie na skałach w korycie rzeki.

W anime

Najważniejsze występy

Lombre Brocka

Lotad Brocka ewoluował w Lombre'a w odcinku Zabierz Lombre do domu.

Inne

Dziki Lombre pojawił się w odcinku Fałszywy Oak. Profesor Oak dał mu Kamień Wody, by ewoluował.

Drugoplanowe role

Lombre pojawił się w odcinku Pokémon Mystery Dungeon: Team Go-Getters out of the Gate!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG063 Lombre, Wesoły Pokémon. Lombre jest ewolucyjną formą Lotada. Żyje głównie nocą. Czasem jest mylony z ludzkim dzieckiem.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP139 Lombre, Pokémon Wesołek. Lombre uwielbia płatać figle. Często dla żartów szarpie wędkarzom za żyłki.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki