FANDOM

270MS Lotad
Pokémon
Ludicolo 272MS
#271
Generacja III
Lombre
ハスブレロ Hasubrero
271MS
Lombre

Pokémon Wesoły
Typy
WodaTrawa
Zdolności
Swift Swim lub Rain Dish Own Tempo
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
WodneRośliny
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
32,5 kg 1,2 m
Statystyki
HP
60
Atak
50
Obrona
50
Sp. Atak
60
Sp. Obrona
70
Szybkość
50
Styl Ciała Odcisk łapy
Body12 F271
Linki zewnętrzne
Smogon: Lombre
Lombre (jap. ハスブレロ Hasubrero) - Pokémon typu Woda i Trawa wprowadzony w genetacji III. Ewoluuje z Lotada na poziomie 14 i przekształca się w Ludicolo przy kontakcie z Kamieniem Wody.

Biologia

Fizjologia

Lombre jest głównie niebieski, ze wzorem zieleni rozciągającym się od boków jego głowy w dół do stóp, z wyłączeniem zaokrąglonych uszu. Ma czerwone usta i większą lilię na głowie niż jego pre-ewolucja. Lilia sama w sobie posiada wycięcie, a ze względu na dwunożną postawę Lombre'a, przypomina sombrero. Jego ramiona są długie w porównaniu do ciała i mają cztery palce w kolorze czerwonym i jeden kciuk. Nogi Lombre'a są zielone i mają trzy czerwone palce.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Lombre posiada większość umiejętności zarówno trawiastego jak i wodnego Pokémona.

Zachowanie

Lombre jest złośliwym Pokémonem. Prowadzi nocny tryb życia, śpi na brzegu w łóżku z trawy wodnej i staje się aktywny w nocy.

Środowisko naturalne

Lombre żyje w rzekach i na brzegach zbiorników wodnych.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Lombre żywi się też mchem wodnym, który rośnie na skałach w korycie rzeki.

W anime

Najważniejsze występy

Lombre Brocka

Lotad Brocka ewoluował w Lombre'a w odcinku Zabierz Lombre do domu.

Inne

Dziki Lombre pojawił się w odcinku Fałszywy Oak. Profesor Oak dał mu Kamień Wody, by ewoluował.

Drugoplanowe role

Lombre pojawił się w odcinku Pokémon Mystery Dungeon: Team Go-Getters out of the Gate!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG063 Lombre, Wesoły Pokémon. Lombre jest ewolucyjną formą Lotada. Żyje głównie nocą. Czasem jest mylony z ludzkim dzieckiem.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP139 Lombre, Pokémon Wesołek. Lombre uwielbia płatać figle. Często dla żartów szarpie wędkarzom za żyłki.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.