Fandom

Pokémon Wiki

Lola

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Lola

ミズホMizuho

Lola.pngLola
Płeć Żeńska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Brązowy
Miasto Marmoria
Region Kanto
Stanowisko Lider Sali, PokéFan
Lider w Sali Marmoria
Odznaka Odznaka Kamienia
Debiut A Family That Battles Together Stays Together!

Lola to specjalistka w Pokémonach Wodnych. Jest matką Brocka, Forresta, i ośmiorga innych dzieci. Jej mężem jest Flint.

Historia

Przez bardzo krótki czas była Liderką Sali w Marmorii, dawała Odznakę Kamienia Trenerom, którzy ją pokonali.

Lola jest żoną Flinta i ma dziesięcioro dzieci. Flint wyruszył, aby stać się profesjonalnym Trenerem Pokémon i nigdy nie wrócił. Jakiś czas po tym, Lola również odeszła, pozostawiając Brocka i jego liczne rodzeństwo.

W odcinku A Family That Battles Together Stays Together!, Brock powrócił do Marmorii po podróży przez Kanto, Johto i Pomarańczowy Archipelag i stwierdził, że Flint ucieka od jego obowiązków jako Lider Sali. Flint wyjaśnił, że Sala została zniszczona, ponieważ Lola powróciła. Lola miała całkowicie odnowioną Salę wewnątrz i na zewnątrz, zasadziła kilka drzew i krzewów na zewnątrz. Również wypełniła wewnątrz Salę wodą i namalowała serpentyny i różowe serca i gwiazdy. Flint zakończył zamknięciem Sali, bo nie mógł już tego wytrzymać.

Brock powrócił do domu, gdzie jego matka wesoło remontowała w domu. Lola chlusnęła na własną pracę i popisywała się Wodnym typem i powiedziała, że jest znacznie lepiej niż poprzednio. Brock chciał dowiedzieć się jak Flint mógł do tego dopuścić, ale Flint wyjaśnił, że po prostu nie mógł powiedzieć "nie" do żony.

File-Flint and Lola.png

Flint i Lola

Lola i Flint stoczyli rewanż o tytuł Lidera Sali. Flint był pewien, że przegra z powodu niekorzystnej sytuacji typu, ale Brock zmusił go do walki. Pokémon Flinta prawie utonął w meczu. Flint był już prawie gotowy uciec jeszcze raz, ale po chwili, Lola i Flint zgodzili się na zmianę dzielić Salę, która specjalizowała się w typie Wodnym i typie Skalnym (dzieci to przerażało).

Nie chcąc się poddać, Brock postanowił walczyć z własną matką, aby utrzymać Salę taką jaka była, wyszedł zwycięsko. Lola powiedziała, że spróbuje zmienić typ Sali, ale Flint zdołał przekonać Brocka do zachowania dekoracji. Brock przekazał tytuł Lidera Sali, wraz z większością jego Pokémonów, bratu Forrestowi.

Lola ma także krótki występ w odcinku Grating Spaces!, gdzie udała się na wycieczkę wraz z mężem i Ludicolo Brocka, zostawiając swoje dzieci same w domu. Kiedy Brock wrócił do domu, okazało się, że Sala została przerobiona i wyjeżdżali, był wściekły na obojga rodziców. Para i Ludicolo później wrócili do domu pod koniec odcinka.

Pokémony

Lola's Marill.png Marill

Marill Loli został użyty przeciwko Golemowi Flinta w walce o tytuł Lidera Sali. Był wstrząśnięty przez Trzęsienie Ziemi Golema, ale był w stanie wykorzystać fale wody używając Surfera przeciwko niemu i wygrał. Następnie wraz z Blastoise'em pomógł Golemowi, ratując go od utonięcia.

W odcinku Grating Spaces!, Zespół R planował ukraść Marilla i inne Pokémony Loli, ale bezskutecznie.

Marill zna tylko jeden ruch - Surfer.

Lola's S V P.png Slowpoke
Slowpoke Loli jest jednym z licznych Pokémonów Wodnych Loli w odnowionej przez nią Sali. Oglądał wraz z Flintem walkę między Lolą, a Brockiem.

W odcinku Grating Spaces!, Zespół R planował ukraść Slowpoke'a i inne Pokémony Loli, ale bezskutecznie.

Lola's Tentacruel.png Tentacruel

Tentacruel Loli jest jednym z licznych Pokémonów Wodnych Loli w odnowionej przez nią Sali.

W odcinku Grating Spaces!, Zespół R planował ukraść Tentacruela i inne Pokémony Loli, ale bezskutecznie.

Lola's Blastoise.png Blastoise

Blastoise Loli jest jednym z licznych Pokémonów Wodnych Loli w odnowionej przez nią Sali. Był używany do ratowania Golema Flinta, po utonięciu w wodzie. Następnego dnia pomógł podnieść nowy znak Sali wraz z Golemem, ale znak złamał się. Oglądał wraz z Flintem walkę między Lolą, a Brockiem.

W odcinku Grating Spaces!, Zespół R planował ukraść Blastoise'a i inne Pokémony Loli, ale bezskutecznie.

Lola's Gyarados.png Gyarados

Gyarados Loli jest jednym z licznych Pokémonów Wodnych Loli w odnowionej przez nią Sali. Okazało się, że gdy Flint próbował zatrzymać Salę Marmoria przed przemianą, Lola użyła Gyaradosa, by ten rozwalił beton na małe kawałki.

W odcinku Grating Spaces!, Zespół R planował ukraść Gyaradosa i inne Pokémony Loli, ale bezskutecznie.

Lola's S V P.png Vaporeon

Vaporeon Loli jest jednym z licznych Pokémonów Wodnych Loli w odnowionej przez nią Sali.

W odcinku Grating Spaces!, Zespół R planował ukraść Vaporeona i inne Pokémony Loli, ale bezskutecznie.

Lola's Mantine.png Mantine

Mantine Loli został użyty przeciwko Onixowi Brocka, w walce o odzyskanie Sali Marmoria i pozwolenie na zmianę Sali z powrotem w typ Skalny. Onix odsączył basen za pomocą Tunelu, pozostawiając Mantine'a bez wody. Następnie poleciał w powietrze używając Bąbelkowego Promienia na Onixie, ale kiedy ten użył Związania i pomimo wyraźnej przewagi typu, Mantine przegrywa bitwę.

W odcinku Grating Spaces!, Zespół R planował ukraść Mantine'a i inne Pokémony Loli, ale bezskutecznie.

Znane ruchy Mantine'a to Bąbelkowy Promień i Promień Pomieszania, jednak nie był w stanie użyć Promienia Pomieszania ze względu na to, że został zatrzymany przez Związanie Onixa.

Lola's S V P.png Poliwag

Poliwag Loli jest jednym z licznych Pokémonów Wodnych Loli w odnowionej przez nią Sali. Oglądał wraz z Flintem walkę między Lolą, a Brockiem.

W odcinku Grating Spaces!, Zespół R planował ukraść Poliwaga i inne Pokémony Loli, ale bezskutecznie.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki