Fandom

Pokémon Wiki

Linoone

3102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Linoone to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje z Zigzagoona.

Biologia

Fizjologia

Linoone to Pokémon borsuk z cechami łasicy, fretki i szopa. Jego smukłe ciało przypomina łasicę lub fretkę, zaś jego ostre, wydłużone szpony przypominają te u borsuka. Futro Linoone'a jest w kolorze białym z brązowymi paskami, które przypominają strzały. Ma też małe ostre zęby, które są skutecznie wykorzystywane z pazurami w polowaniu. Długi pas ciągnie się na długość ciała, kończąc się grotem powyżej oczu. Linoone ma małe uszy i niebieskie oczy.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Linoone może biegać bardzo szybko, osiągając prędkość 100 km/h. Ma głębokie poczucie zapachu i jest w stanie zlokalizować i zabrać przedmioty.

Zachowanie

Linoone jest niesamowicie szybki, ale nie jest najlepszy na zakrętach, więc zazwyczaj przebiega w linii prostej. Linoone interesuje się przedmiotami. Często nosi porwane obiekty w ustach i zostawia w tajnych miejscach na swoim terytorium.

Siedlisko

Linoone żyją w lasach i obszarach trawiastych, podobnie do rzeczywistych szopów.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Linoone nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

W odcinku Rozgrywka z Linoone'em, Linoone o imieniu "Tokin" rozwinął brzydki zwyczaj kradzieży.

Drugoplanowe role

Zigzagoon dokonał wielu epizodycznych ról.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG112 Linoone, Gwałtowny Pokémon. Linoone jest ewolucyjną formą Zigzagoona. Może biegać z prędkością prawie 100 km/h, ale źle bierze zakręty.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.
Odcinek Wpis
DP005 Linoone, Pokémon Biegacz. Gdy wypatrzy swoją ofiarę, biegnie prosto na nią. Chociaż biega z prędkością 100 km/h, nie potrafi skręcać.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki