Fandom

Pokémon Wiki

Lily (Kanto)

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Lily

ボタンBotan

KantoLily.pngLily
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Różowy
Miasto Azuria
Region Kanto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Azuria
Odznaka Odznaka Kaskady
Debiut Wodne Kwiaty Azurii

Lily jest jedną z sióstr Misty. Jest trzecią najstarszą z czterech sióstr.

Historia

Lily debiutuje w odcinku Wodne Kwiaty Azurii wraz z innymi siostrami Misty. Jest także jedną z trzech tymczasowych Liderer Sali Azurii. Zarówno ona, jak i Violet mają tendencje do złoszczenia Misty, nie więcej niż Daisy. W przedstawieniach wodnych, Lily odgrywa role chłopięce, natomiast Violet gra bardziej dziewczęce.

Zrobiła wiele więcej występów wraz z Daisy i Violet w przyszłych odcinkach, jak również w Pokémon Chronicles.

Pokémony

Daisy's S G S.png Seaking

Seaking Sensacyjnych Sióstr jest Seakingiem zamieszkującym basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawił się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udał się spać. Kiedy Zespół R przejął show i uchwycił kilka Goldeenów, Seaking pomógł je uwolnić. Jest później widoczny w finale spektaklu.

Pojawia się na któtko w odcinku Cerulean Blues, w akwarium.

Znane ruchy Seakinga to Atak Rogiem i Wirujący Róg.

Debiut Syrenka Misty
Daisy's S G S.png Goldeen (kilka)

Kilka Goldeenów Sensacyjnych Sióstr to Goldeeny zamieszkujące basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udały się spać. Kiedy Zespół R przejął show, złapał w sieć kilka Goldeenów, Seaking, Dewgong, Ash i jego przyjaciele pomogli je uwolnić. Są później widoczne w finale spektaklu.

Pojawiają się na któtko w odcinku Cerulean Blues, w akwarium.

Debiut Syrenka Misty
Daisy's S G S.png Shellder (kilka)

Kilka Shellderów Sensacyjnych Sióstr to Shelldery zamieszkujące basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udały się spać. Są później widoczne w finale spektaklu.

Debiut Syrenka Misty

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki