Fandom

Pokémon Wiki

Lillie

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lillie (Jap.: リーリエ Lilie) to postać wprowadzona w Pokémon Sun i Moon.

W grach

Lillie jest przedstawiona jako tajemnicza dziewczyna, która ma zasadnicze znaczenie dla fabuły Pokémon Sun i Moon. Pomaga Profesorowi Kukui z powodów osobistych. Nie lubi bitew pokemon, ale uwielbia czytać.

Najpierw widzimy próbe ucieczki Lillie z Eterowego Raju na trzy miesiące przed rozpoczęciem przygody gracza. Kiedy zostaje otoczona, zostaje przeteleportowana przez tajemniczą siłę, która później okazuje się być Pokémonem, ukrywającym się w jej torebce, Cosmogiem, którego nazywa Nebby (jap.: ほしぐもちゃん Hoshigumo-chan). Lillie i Nebby kąpią się na plaży, gdzie znajduje ich Profesor Burnet, która słucha opowieści Lillie i zgadza się jej pomóc dowiedzieć się więcej o Nebby. Kontaktuje się ze swoim mężem, Profesorem Kukui, który pozwala jej zostać z nim jako jego asystentka.

Gracz po raz pierwszy spotyka Lillie na Szlaku Mahalo, gdzie ogląda bezradnego Nebby'ego, który jest atakowany przez dzikie Spearowy na niestabilnym moście linowym. Pomimo, że nie nie posiada swoich własnych Pokémonów, gracz próbuje ochronić Nebby'ego, przez co jest wspomagany i uznawany przez Tapu Koko.

Pokémony

Opiekuje się

Cosmog
Cosmog.png Ten Cosmog, nazywany Nebby (jap.: ほしぐもちゃん Hoshigumo-chan), którym opiekuje się Lillie, był przedmiotem badań Fundacji Aether. Lillie uratowała Pokémona, a dzięki Teleportowi, byl8i w stanie uciec. Od ucieczki, Lillie zabrała Nebby do ruin boskich strażników Aloli, wierząc, że może dowiedzieć się czegoś na temat prawdziwej natury Nebby'ego.
Debiut: Pokémon Sun i Moon

Cytaty

Specjalne Demo Pokémon Sun i Moon

Dzielnica Zakupów - Piątki
"What a beautiful view... I wish I could share it with you."
"O-oh... Hello."
Bez względu na wybór: "Uh-umm... Professor Kukui is helping me take care of my Pokémon, and... he’s waiting for me, so I have to be going. I hope to see you again sometime."

W anime

Lillie anime.png

Lillie w anime

Główny artykuł: Lillie (anime)

Lillie pojawiła się po raz pierwszy w Alola to New Adventure!. Jest uczennicą Szkoły Pokémon na Wyspie Melemele i jedną z kolegów Asha. Uwielbia uczyć się o Pokémonach, ale boi się fizycznej interakcji z nimi.

Niegrywalne postacie w regionie Alola
Profesor KukuiLillieHauLusamineFabaWickeSamson Oak
MohnMr. HyperRedBlueWallyCynthiaSinaDexio
Zespół SkullKapitanowie PróbyKahunowie Wyspy

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki