Fandom

Pokémon Wiki

Lila

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

File-Lila.png

Lila

Lila jest jednorazową postacią, która pojawiła się w odcinku Starcie dwóch pokoleń!. Jej rodzinnym miastem jest Celestic.
File-Lila Child.png

Młoda Lila

Okazało się, że była kiedyś starą rywalką Johanny. Po raz pierwszy pojawiła się jako dziecko w retrospekcji Johanny, gdy ta walczy z nią w Pokazach, w których zdobyła swoją czwartą wstążkę.

Była też pierwszą osobą, która pokonała Johannę w Pokazach. Jednak dostała ofertę studiowania na stanie się stylistą Pokémon za granicą i zdecydowała odpuścić Pokazy po przedyskutowaniu tego z Johanną. Otworzyła również własny sklep z modą. Projektowała również stroje do Pokazów dla Wallace'a.

Po obejrzeniu córki swojej rywalki, która uczestniczyła w Pokazach, Lila zdecydowała się wziąć udział w Pokazach po raz kolejny. Zapisała się do Pokazów w Celestic, podobnie jak Dawn. Oboje z nich dotarły do finału i po ciężkiej walce Dawn wygrała Wstążkę Celestic.

Po konkursie, Lila zabrała Asha i innych do swojego sklepu, by wybrali sobie bezpłatnie stroje.

Pojawiła się na krótko w odcinku Wielki bój o zwycięstwo!, gdzie oglądała Wielki Festiwal Sinnoh w telewizji, w jej sklepie.

Pokémony

Lila's Delcatty.png Delcatty ♂

Delcatty to główny Pokémon Lily. Jest płci męskiej. Lila szkoliła go od kiedy była młodą Koordynatorką i używała go do pokonania Johanny i jej Glameowa.

Delcatty był później używany w rundach, w Pokazach w Celestic, gdzie po dotarciu do finałów został pokonany przez Ambipom Dawn. Chociaż Delcatty zasmucił się z powodu przegranej Lily w walce o jej piątą wstążkę, właścicielka pocieszyła lojalnego Pokémona.

Delcatty zna takie ruchy jak: Zastępca, Śpiew, Stalowy Ogon i Fala Szoku.

Debiut Starcie dwóch pokoleń!
Lila's Cherrim.png Cherrim

Cherrim był używany przez Lilę w rundzie apelowej w Pokazach w Celestic. Po jego zmianie w formę Sunshine, Cherrim była w stanie olśnić publiczność jej umiejętnościami, co pozwala na łatwe przejście Lili do dalszego etapu.

Cherrim zna takie ruchy jak Magiczny Liść i Słoneczny Dzień.

Debiut Starcie dwóch pokoleń!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki