Fandom

Pokémon Wiki

Liderka Areny Greta

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Greta
225px
コゴミ Kogomi
Informacje
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Blond
Miasto Nieznane
Region Kanto
Stanowisko Liderka Areny (Mistrz Strefy)
Mistrz na Arenie Walk
Symbol Symbol Siły
Debiut Koło walki
Postać

Liderka Areny Greta jest jednym z Mistrzów Strefy Walk.

Historia

Greta pojawiła się w jednym z odcinków. Jest porywającą, chłopięcą młodą dziewczyną, którą bardzo pasjonują bitwy Pokémon. Zajmuje się również dojo karate. Według Scotta, jej wzorami są Chuck i Brawly.

Greta pojawiła się w odcinku Koło walki. Przed bitwą koło obraca się, by zdecydować, ile Pokémonów będzie używanych. Podczas bitwy są pojedyncze walki, a inne Pokémony przeznaczone do wykorzystania pozostają poza Poké Ballami aż do omdlenia. Ash i Greta mają bardzo podobną osobowość.

Greta używała Hariyamę i Medichama w jej walce z Ashem Ketchumem. Po ciężkiej batalii Ash był w stanie wygrać Symbol Odwagi.

Kiedy Zespół R przerwał walkę, była już świadoma kim są. Zostali pokonani przez Pikachu Asha.

Pokémony

Hariyama
200px

Hariyama był pierwszym Pokémonem używanym przez Gretę w jej walce z Ashem, gdzie po raz pierwszy walczył z Grovyle'em Asha. Grovyle'owi udało się przetrzymać Hariyamę prędkością i radzić sobie, a także trochę uszkodził go. Greta była w stanie używać jego pędu na własne korzyści i Hariyama pokonał Grovyle'a.

Następnie Ash użył Snorlaxa. Pomimo niekorzystnej sytuacji typu, Snorlax był w stanie utrzymać się bezpieczne od ataków Hariyamy. Ostatecznie Hariyama przegrał po uderzeniu Lodowym Uderzeniem.

Medicham
200px

Osobny artykuł: Medicham Grety

Greta wybrała Medichama wraz z jej Hariyamą do walki z Ashem w odcinku Koło walki. Był użyty jako drugi, po tym jaka Hariyama został pokonany przez Snorlaxa Asha. Po ciężkiej walce, Medicham również przegrał.

EmeraldBFLogo.png Mistrzowie Strefy Walk z regionu Kanto EmeraldBFLogo.png

Knowledge Symbol.png
Szef Fabryki
Noland

Guts Symbol.png
Liderka Areny
Greta

Tactics Symbol.png
As Gmachu
Tucker

Luck Symbol.png
Królowa Tunelu
Lucy

Spirits Symbol.png
Opiekun Pałacu
Spenser

Ability Symbol.png
Dama Salonu
Anabel

Brave Symbol.png
Król Piramidy
Brandon

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki