Fandom

Pokémon Wiki

Lickitung Jessie

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lickitung Jessie
ムサシのベロリンガ Musashi's Beroringa
Jessie Lickitung.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Jessie i Benny
Miejsce złapania Miasteczko O-Hina
Obecna lokalizacja Z Benny'em
Wymieniony za Wobbuffet Benny'ego
Historia
Debiut Księżniczka kontra księżniczka
Złapany w Księżniczka kontra księżniczka
Wymieniony w Handlowe sztuczki
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Lickitung Jessie był drugim Pokémonem Jessie, który pojawia się w regionie Kanto.

Historia

Lickitung został wspomniany przez Jessie w odcinku Niezwykły kuchmistrz Farfetch’d, lecz pojawił się w odcinku Księżniczka kontra księżniczka, gdzie miał najbardziej centralną rolę. Lickitung był bronią Jessie w finale konkursu księżniczek przeciwko Misty. Po niezwykłym pokonaniu pożyczonych Pikachu, Bulbasaura i Vulpixa, Lickitung został pokonany przez Psyducka, kończąc konkurs.

Jessie raczej oszczędnie używała Lickitunga przez resztę czasu w jej posiadaniu. Był jednym z najmniej używanych Pokémonów głównego bohatera. Najczęściej pojawiał się obok Arboka, Weezinga i Victreebela, gdy Jessie i James używali wszystkie cztery Pokémony w walce.

Plik:Lickitung Debut.png

Lickitung, podobnie jak w Victreebel Jamesa, pokazał swoje przywiązanie do Trenera. Lickitung kilkakrotnie lizał twarz Jessie.

W odcinku Handlowe sztuczki, Lickitung został przypadkowo wymieniony przez Jessie za Wobbuffeta Benny'ego podczas zamieszania. Gdy Zespół R ukradł Pokémony z sfałszowanej maszyny do wymiany, Lickitung w Poké Ballu został włożony do maszyny, gdy Jessie została uderzona przez sprzedawcę Magikarpów, i zamieniony z Poké Ballem Benny'ego. Jessie szybko zorientowała się o wymianie, kiedy wysłała Lickitunga do walki z Ashem i zamiast niego pojawił się pasywny Wobbuffet.

Lickitunga zaobserwowano jak żył szczęśliwie z Bennym pod koniec tego odcinka. Już więcej się nie pojawili.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki