Fandom

Pokémon Wiki

Lewis

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lewis (jap. ユウト) to powtarzająca się w postać, która pojawiła się podczas operacji na temat trio Kami w Zatrzymać gniew legend! (część 1) i Zatrzymać gniew legend! (część 2).

Historia

Ash i jego przyjaciele udali się na wyspę Milos w celu uzyskania Ożywczych Ziół. Lewis poinformował ich, że rośliny te ostatnio wyschły. Ponadto, trawiaste Pokémony w pobliżu zachorowały, w tym jego Lilligant. Następnie opowiedział Ashowi i jego przyjaciołom legendę o Landorusie zatrzymującym szalejących Tornadusa i Thundurusa dawno temu.

Lewis regularnie modlił się w sanktuarium Landorusa ze swoim Gothoritą o wzrost ziół i o to, by trawiaste Pokémony poczuły się lepiej. Był w szoku, gdy Tornadus pojawił się podczas ich wizyty w sanktuarium. Kiedy odkrył, że świątynie Tornadusa i Thundurusa zostały zniszczone, obawiał się, że historia miałaby się powtórzyć i wyspa Milos zostanie zniszczona przez ich walkę. Później, Lewis poprosił Iris, by ubrała się jak kapłanka i modliła się przed sanktuarium Landorusa z Gothoritą, aby go obudzić, tak aby mógł zatrzymać walkę Tornadusa i Thundurusa.

Kiedy Landorus walczył z Tornadusem i Thundurusem, Lewis dał mu swój ostatni specjalny eliksir leczniczy, by miał siłę do walki. Po tym jak Landorusowi udało się uspokoić dwa Pokémony, Lewis podziękował mu za pomoc i był zadowolony, gdy trio użyło swoich uprawnień do odrastania ziół. Następnie, Lewis dał worek ziół Ashowi i przyjaciołom, by dostarczyli zioła do miasta Driftveil.

Pokémony

Lilligant
200px

Lilligant Lewisa po raz pierwszy została zaobserwowana jako chora w łóżku. Lewis wyjaśnił, że ona i inne dzikie trawiaste Pokémony zachorowały w okolicy. Poczuła się lepiej, gdy Tornadus i Thundurus zostali uspokojeni przez Landorusa.

Gothorita
200px

Gothorita jest partnerem Lewisa. Często zabiera go ze sobą, aby zobaczyć sanktuarium Landorusa, gdzie modlą się o nadmiar ziół. Wydaje się, że polubił Axew Iris, często wykorzystując swoje uprawnienia, aby pomóc mu. Później pomógł Iris modlić się do Landorusa, żeby go obudzić. Kiedy Zespół R próbował uciec z porwanym trio Kami, Gothorita wykorzystał wszystkie swoje ruchy, aby zatrzymać złoczyńców. Pomógł również Lewisowi dostarczyć specjalny eliksir Landorusowi, gdy został ranny.

Zaprzyjaźnione

Landorus
200px

Według starożytnej legendy mówi się, że Landorus przybył na wyspę Milos, by zatrzymać Tornadusa i Thundurusa przed walką, więc kiedy obydwaj znów zaczęli walczyć ze sobą, kiedy ich obeliski na wyspie zostały zniszczone, Lewis wiedział, że jedyną drogą do ocalenia Milos było przebrać Iris za kapłankę świątyni z przeszłości i wezwać Landorusa dzięki swojej Gothority. To zadziałało, a Landorus zstąpił z nieba i próbował powstrzymać dwóch tytanów przed walką. Jednakże po nieudanej próbie schwytania tria przez Zespół R, Landorus był wyczerpany i został ciężko ranny podczas bitwy. Mimo że to było ostatnie Ziele Odrodzenia, Lewis użył je, by ożywić Landorusa i pozwolić mu kontynuować bitwę. Ostatecznie zdołał powiedzieć Tornadusowi i Thundurusowi, że ich bitwa była bezcelowa i dzięki Lewisowi, użyźnił ziemię, pozwalając ziołom znów rosnąć. Po tym, Landorus zniknąć, by żyć ponownie w pokoju.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki