FANDOM

Legendarne Bestie
Legendary Beasts M13.pngSuicune, Raikou i Entei
Debiut w Zoroark: Mistrz Iluzji
Płeć Brak
Aktualna lokalizacja Miasto Crown
Plik:File243OD.png Plik:File244OD.png Plik:File245OD.png

Legendarne Bestie są trzema Legendarnymi Pokémonami, które pojawiają się w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji. Są strażnikami Miasta Crown. Cała trójka jest Błyszczącymi Pokémonami.

Historia

Wszystkie trzy Legendarne Bestie są głównymi bohaterami w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji, służą jako strażnicy Miasta Crown. Wyczuli, kiedy Crown było atakowane i ruszyli do obrony miasta, gdy Zoroark zaatakowała miasto pod postaciami Legendarnych Bestii. Po odzyskaniu Zoroark przez Gringsa Kodaia, która zatrzymała się od niszczenia miasta, Entei, Raikou i Suicune zaczęli atakować ją za zniszczenia.

Zoroark, która próbowała znaleźć Zoruę, walczyła z trzema Legendarnymi Bestiami w mieście. Zmieniając się w Enteia, Raikou i Suicune'a była w stanie przeciwstawić się ich atakom. Kiedy Legendarne Bestie zostały opanowane przez Zoroark, ta poszła dalej szukać Zoruy.

Legendarne Bestie dogoniły Zoroark w pobliżu parku i otaczały ją, zostały uwięzione w iluzji krystalicznych cierni. Złudzenie szybko zostało odkryte przez Rowenę i legendarne zwierzęta zostały uwolnione i gotowe do ataku na Zoroark. Dzikie Pokémony, które stały między strażnikami Crown a Zoroark, starały się wyjaśnić Enteiemu, Suicune'owi i Raikou, że Zoroark nie jest wrogiem. Kiedy nieporozumienie zostało rozwiązane, Legendarne Bestie zatrzymały Kodaia przed dotarciem do Fali Czasu. Później stały przy Celebi, który ożywił Zoroark, która został śmiertelnie zraniona przez Kodaia, i patrzyły, jak Zorua spotyka się z matką.

Kiedy Zoroark i Zorua byli w drodze powrotnej do Unova, Legendarne Bestie były widoczne na klifie, w pobliżu statku. Trzy z nich ryknęły do ostatecznego pożegnania z Zoroark i Zoruą nim wyruszyli osobno w różne części regionu.

Ruchy

Raikou

Raikou używa Kuli Aury Ruch Pierwsze pojawienie
Plik:Raikou Aura Sphere.png
Elektro Promień Zoroark: Mistrz Iluzji
Elektrowstrząs Zoroark: Mistrz Iluzji
Kula Aury Zoroark: Mistrz Iluzji

Entei

Entei używa Przypalania Ruch Pierwsze pojawienie
Entei Overheat.png
Przypalanie Zoroark: Mistrz Iluzji
Ognista Błyskawica Zoroark: Mistrz Iluzji

Suicune

Suicune używa Lodowego Promienia Ruch Pierwsze pojawienie
Plik:Suicune Ice Beam.png
Lodowy Promień Zoroark: Mistrz Iluzji
Powietrzne Cięcie Zoroark: Mistrz Iluzji

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki