FANDOM

469MS Yanmega
Pokémon
Glaceon 471MS
#470
Generacja IV
Leafeon
リーフィア

Leafia

470MS
Leafeon

Pokémon Liściasty
Typy
Trawa
Zdolności
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
25.5 kg 1.0 m
Statystyki
HP
0
Atak
0
Obrona
2
Sp. Atak*
0
Sp. Obrona*
0
Szybkość
2
Styl Ciała Odcisk łapy
Plik:F470.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Leafeon

Biologia

Leafeon jest czworonożnym ssakiem, przypominającym lisa (mimo iż jego głos przypomina odgłos szumu liści lub koci). Jego ciało jest w większości w kolorze kremowym. Końcówki kończyn są brązowe. Pokemon w kilku miejscach pokryty jest zielonymi pędami - z przodu i tyłu szyi, na czubku głowy, oraz na łapach. Uszy i ogon stworzenia są w kształcie liści. Ma duże brązowe oczy i drobny nos.

S470

Wersja Shiny

Różnice płci

Brak

Zachowanie

Leafeon potrafi poruszać się z gracją i bardzo cicho.Jest ona bardzo wierny właścicielowi,podobno przez pierwsze kilka dni po rozstaniu nie są w stanie uczyć się nowych ataków z powodu przybicia psychicznego. Leafeon jest raczej przyjaznym i pokojowym stworzeniem, więc woli się nie wdawać w konflikty i walki. Jego struktura komórkowa pozwala mu na wykonywanie fotosyntezy. Oczyszcza dzięki temu powietrze wokół niego.

Umiejętności

Jest w stanie się nauczyć wszystkich ataków typu trawiastego.Dzięki swoim ostrym liściom mogą używać takich ataków jak Ostrze Liścia, Liściaste Tornado, Stalowy Ogon czy Nożyce.

Siedlisko

Leafeony preferują miejsca,w których dominuje czyste powietrze.

Dieta

Leafeony (tak jak Bulbasaury) zazwyczaj prowadzą wewnątrz swojego organizmu proces fotosyntezy, jednak gdy nie są w zasięgu światła słonecznego odżywiają się świeżymi liśćmi. Nie pogardzą także karmą oraz jagodami.

Pokedex

When you see Leafeon asleep in a patch of sunshine, you'll know it is using photosynthesis to produce clean air.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki